Minky deka - chtěla bych si ji ušít sama

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

neria55
Zasloužilá kecalka 695 příspěvků 13.02.18 11:32
Minky deka

Ahoj,

Chci pro mrně pořídit deku s minky, chtěla bych si ji ušít sama, protože si chci vybrat své barvy. Jen jsem se s žádnou ještě nesetkala naživo. Používá se do ní nějaká výplň? Chci ji do kočárku v období na jaro.

Budu moc ráda, když mi někdo napíše jakou velikost, výplň a materiál předpokládám minky+bavlna plátno.

V těchto věcích jsem naprostý laik, proto ta otázka, děkuji moc za odpovědi :dance: :kytka:

Reakce:

Ice79
Závislačka 2621 příspěvků 13.02.18 13:02

Mám deku z minky jen se zahnutými a přešitými okraji, žádná vyplň. Tak jsem ji koupila. Je fajn jemná.

Ceblma
Stálice 74 příspěvků 13.02.18 13:52

Taky mam deku z minky latky. Z jedne strany minky, z druhe bavlna ;) vypln neni zadna… podle me na jaro staci ;)

neria55
Zasloužilá kecalka 695 příspěvků 13.02.18 14:16

@Ice79 @Ceblma týjo, já čekala že to má výplň. Díky moc za info :kytka:

admin
Extra třída :D 11284 příspěvků 15.02.18 14:43

Koukněte do Bazaru, kdo prodává minky deku - a napište těm, jejichž výrobky se Vám líbí. :mavam: Vidím, že například @kacadlo dělá krásné. :potlesk:

Monika

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nová kuchyň potěší celou rodinu

Rčení „láska prochází žaludkem“ platí i pro spokojený rodinný život. K tomu,... číst dále >

Velká fotosoutěž: Fisher-Price je u konce. Kdo se může těšit na výhru?

Milé maminky, od 24. 9. 2018 do 9. 12. 2018 jste mohly přidávat fotografie... číst dále >

Články z Expres.cz

Jana Tunu napadla ochranka klubu: Chtěl jsem jen zahrát písničku, brání se

Moderátor Jan Tuna (45) o sobě dal zase vědět. Tentokrát svou zadnici... číst dále >

Fanoušci se bijí za Arichtevu: Tomicová nemá ve finále co dělat!

Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Na vlastní kůži to... číst dále >

Články z Ona Dnes