Mohu řídit? Antidepresiva?

Anonymní
3.3.24 13:40

Mohu řídit? Antidepresiva?

Ahoj holky. Beru Asentru 200mg ráno a večer mirzaten 30mg. Mirzaten beru teprve týden. Mohu řídit auto? Za volantem jsem posera, jsem začátečník. Samozřejmě velké Z mi na autě nechybí. Je mi 22 let. :D Děkuji moc za názory. :nevim: :srdce:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
36404
3.3.24 13:41
@Anonymní píše:
Ahoj holky. Beru Asentru 200mg ráno a večer mirzaten 30mg. Mirzaten beru teprve týden. Mohu řídit auto? Za volantem jsem posera, jsem začátečník. Samozřejmě velké Z mi na autě nechybí. Je mi 22 let. :D Děkuji moc za názory. :nevim: :srdce:

Přečti si příbalový leták.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2402
3.3.24 13:44

Není zákaz řídit auto s těmito léky.

Pokud se cítíš dobře, můžeš řídit.

Je to na Tvem rozhodnutí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9305
3.3.24 14:08
@Anonymní píše:
Ahoj holky. Beru Asentru 200mg ráno a večer mirzaten 30mg. Mirzaten beru teprve týden. Mohu řídit auto? Za volantem jsem posera, jsem začátečník. Samozřejmě velké Z mi na autě nechybí. Je mi 22 let. :D Děkuji moc za názory. :nevim: :srdce:

Ahoj, myslím, že s těmito léky to není zakázané, ale zeptej se psychiatra. Já třeba po Asentře (300 mg) bych řídit normálně mohla, ale Mirzaten mě hrozně tlumil a jen jsem spala, takže po něm bych to nedala. Obecně se určitě nemá řídit po benzodiazepinech.

Jinak třeba když jsem byla v nemocnici, tak mi do zprávy vždycky napsali zákaz řízení motorových vozidel, ale ŘP mi nesebrali. Ale já jsem taky posera a řídila jsem jen rok a tak strašně jsem se bála, že už nikdy řídit nechci a ŘP mi v létě propadl.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
3.3.24 15:36

@Lollitka Dobře děkuji. A proč ti tam psali zákaz řízení jestli se mohu zeptat? :oops:

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
3.3.24 15:39