Můžu fotit za peníze?
- Fotoalbum (4)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Můžu fotit za peníze?
Ahoj holky, neporadíte mi? Začala jsem s amatérským focením, abych měla nějeké fotky na ukázku, začala jsem fotit za čokoládu. Udělala jsem si na fcb stránku, najednou se mi ozvali dva kamarádi amatérští fotografové, kteří mi nenapsali ani pozdav a hned mi psali, jak to řeším s odvody a ať na mě nepřijde kontrola z finančáku
Dostavil se pocit, že z kamarádů se stávají.. no nebudu to komentovat. Dále fotím za sladkosti, ale popravdě bych i ty peníze začala brát, jen kdybych věděla jak to je. Už mi i pár spokojených maminek strkalo k odměně navíc stovku nebo dvoustovku a já si to prostě nevzala.
Někde jsem četla, že do 30tis ročně, je to v pohodě, ale nevím nevím.
Co když budu mít fcb stránku s nabídkou a ceníkem a vyfotím např. 30 dětí po 300Kč ročně?
Nemá někdo zkušennost?
Tolik lidí kolem peče dorty, háčkuje čepičky, dělá nehty, no nechce se mi věřit, že všichni jsou registrovaní živnostníci. jen mám prostě pocit, že jak se rozkřikne, že si beru peníze, zaťuká mi na okno kontrola od mých dříve dobrých kamarádů. Mám to jako koníček, registrovat se určitě nechci, jsem na mateřské.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
@Lidulla můžeš fotit za peníze, vyřiď si ŽL, máš to při rodičáku jako vedlejší činnost, v březnu podáš daňové přiznání a přehledy a nejspíš doplatíš jen trochu zdravotního podle zisku… a můžeš fotit v klidu i za větší peníze… neohlížela bych se na to, co kdo dělá nebo nedělá, jestli všichni mají nebo nemají živnost, ale spíš bych se snažila dělat to tak, jak to má být…
www.jakpodnikat.cz
Doporučuji prostudovat… je to tam pěkně srozumitelně popsané…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit