Nabízím doučování

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
12.10.21 13:33
:))

Příspěvek upraven 12.10.21 v 18:10

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17101
12.10.21 13:39
@Scarlett Soloninková píše:
Dobrý den Jmenuji se Scarlett Soloninková. Studuji Střední školu, obor Veřejnoprávní ochrana. Dále se chci věnovat policii nebo Právní Vysoké škole. Jsem trpělivý člověk, ráda vysvětlím nepochopenou látku z vyučování pomalu a srozumitelně aby byla pochopena. Doučovaní bude formou zábavy aby se žák snažil pochopit látku bez nátlaku. A spolu určitě zlepšíme výsledky jako u předchozích studujících které ode mne chtěli pomoct. Doučování nabízím pro žáky základní školy- Česky jazyk
Cena dohodu
Doučování může probíhat hned u vás doma!
Během týdne mám čas kdykoliv od 16:00

Ano, rozhodně… Tvůj písemný projev je skutečně skvělou vizitkou a neodolatelným lákadlem k tomu, aby Ti člověk svěřil dítě na doučování z českého jazyka :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
782
12.10.21 13:50

@Scarlett Soloninková opravdu nabízíš doučování českého jazyka???🤔

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
400
12.10.21 14:07
Dobrý den Jmenuji se Scarlett Soloninková. Studuji Střední školu, obor Veřejnoprávní ochrana. Dále se chci věnovat policii nebo Právní Vysoké škole. Jsem trpělivý člověk, ráda vysvětlím nepochopenou látku z vyučování pomalu a srozumitelně aby byla pochopena. Doučovaní bude formou zábavy aby se žák snažil pochopit látku bez nátlaku. A spolu určitě zlepšíme výsledky jako u předchozích studujících které ode mne chtěli pomoct. Doučování nabízím pro žáky základní školy- Česky jazyk
Cena dohodu

Opravdu si zlepšili pod tvým vedením výsledky? Moc tomu nevěřím :lol:.
Jinak, nepíšeš ve kterém městě se má doučování probíhat.
A já osobně, i kdybych potřebovala pro své děti doučování, tak bych na tvůj inzerát neodpovídala, jen proto, že tam nemáš cenu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit