Užití pilulky Postimor a náhlé krvácení

Anonymní
16.1.20 17:49

Nahle Krvaceni

Dobry den, pred 2ma tydny jsem uzila pilulko po,,Postimor 2” a dnes jsem zacala krvacet. Je to normalni? po uzitu tablety jsem dostala menstruaci akoraz dost silnou. :think:
Mimochodem: pro jistotu jsemcsi zkusila test a samozrejme negativni :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

777
16.1.20 18:35
@Anonymní píše:
Dobry den, pred 2ma tydny jsem uzila pilulko po,,Postimor 2” a dnes jsem zacala krvacet. Je to normalni? po uzitu tablety jsem dostala menstruaci akoraz dost silnou. :think:
Mimochodem: pro jistotu jsemcsi zkusila test a samozrejme negativni :lol:

Je to normální když do sebe cpeš takový sra**y. Bohužel. Cyklus můžeš mít rozházený a to bohužel dělá divy.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9830
16.1.20 20:33

Je to možné..muze ti to rozházet cyklus

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama