Norethisteron a nedostavení menstruace po vysazení

1
15.1.20 21:32

Norethisteron a nedostavení menstruace po vysazení

Zdravím, :mavam:
chtěla bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s Norethisteronem. Měla jsem ho brát kvůli mé bolestivé menstruaci vždy 10 dní, 3 měsíce.
No musela jsem je vysadit hned po 5ti dnech. Byla jsem unavená, otekly mi nohy a nemohla jsem kvůli bolesti spát. Menstruace se nedostavila, nepočítám 1 den špinění po týdnu vysazení. Teď čekám další termín a zase nic. Těhotná nejsem.
Samozřejmě když jsem Dr. říkala, že mám, bolestivou menstruaci, první návrh antikoncepce. Tu jsem zamítla s tím, že bych chtěla v brzké době miminko. To jsem netušila jak mi Norethisteron rozhází cyklus, kdybych to věděla, tak to hned zamítnu. Bez menstruace to asi nepůjde. :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat