Nedostavila se mi menstruace

Anonymní
29.6.20 20:37

Nedostavila se mi menstruace

Zdravím, chtěla jsem se zeptat jestli někdo nezažil něco podobného jako teď já.
Od 17 let beru antikoncepci, kterou jsem před 7 měsíci musela změnit, protože na mě byla už moc slabá (teď je mi 19).Teď beru Foxinette neo a zatím těch 7 měsíců bez problémů až do teď. Měla jsem mít menstruaci, ale ta se nedostavila, zkoušela jsem pro jistotu i test, který vyšel negativně. Trochu se mi ulevilo, ale mám bolesti prsou a pichlavou bolest u levého vaječníku :/ samozřejmě jsem volala lékařce, která mi sdělila, že mám za týden zkusit další test a pak zavolat, ale ty nervy mi nedají čekat takhle dlouho a dělat jakože nic :( nevíte někdo, jestli bych mohla být opravdu těhotná, když jsem nikdy tabletku nevynechala? Vím, že to celý může znít stupidně, ale opravdu jsem z toho strašně v nervu a prosila bych nějakou radu :(
(Prosím anonym) :,(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1813
29.6.20 20:46

Myslím si, že těhotná nebudes, klid. Jestli bereš pravidelně ;) jen máš z nějakého důvodu rozházeny cyklus. Vše se spraví :kytka: kdy se měla MS dostavit? Dneska?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.6.20 20:48

@mamina89
Děkuji z uklidnění :(
No jakoby minulý týden, dnes byl první den, co jsem měla nasadit nové platíčko :/

• Citovat
  • Nahlásit
1813
29.6.20 20:50

Já osobně bych brala další platicko, abych byla chráněna a zašla na kontrolu k Mudr, kde bych jí to sdělila. Ale neboj, jestki bereš HA a test neg. Nejsi těhotná :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2415
29.6.20 20:53

Mne po nekolika letech krvaceni vymizelo uplne, taky jsem poprve blaznila, a delala si testy. Dle mudr normalni vedlejsi ucinek a ja jsem ta nej vdecna. Nekdy se stane v pauze ze trosku zaspinim, takze intimku pro sychr :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat