Nejdou přehrávat videa na PC

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
byron
18.9.11 21:21

Nejdou přehrávat videa

Ahoj!
Nejdou mi přehrávat žádná videa na PC, ani z Youtube, anni na jiných stránkách.
Nemáte tušení, čím by to mohlo být? Napadla mě grafická karta, ale jsem amatér, třeba je to blbost…Díky ta tipy

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
36544
18.9.11 21:42

nechybí ti naistalovaný nějaký software nebo doplněk? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
byron
18.9.11 21:44
Monny89 píše:
nechybí ti naistalovaný nějaký software nebo doplněk? :nevim:

Myslím že právě ne, jsem z toho jelen, pořád přemýšlím co to může být, jenže tomu zas tak nerozumím :nevim:

• Citovat
  • Upravit
36544
18.9.11 21:45
byron píše:
Monny89 píše:
nechybí ti naistalovaný nějaký software nebo doplněk? :nevim:
Myslím že právě ne, jsem z toho jelen, pořád přemýšlím co to může být, jenže tomu zas tak nerozumím :nevim:

máš Adobe Flash Player?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
755
18.9.11 21:46

Jestli Ti to předtím šlo… Zkus restartovat počítač… :nevim: Někdy mi to pomůže, když se mi něco sekne (třeba se nemůžu připojit k internetu…)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1587
18.9.11 22:15

Odhadovala bych zastaralý Flash…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1206
19.9.11 06:22

Nám to jednou skutečně přestalo fungovat kvůli grafické kartě, ale myslím, že to bylo po tom, co ji manžel vyměnil. V nastavení grafické karty byla nějaká volba, která se nám nějak nekamarádila s přehrávačem. Jestli si to dobře vybavuji (je to několik let), tak u videa šel zvuk, ale nešel obraz. Dělo se s tím počítačem něco, mezi tím, co to fungovalo a nefungovalo? To přehrávání nefunguje jen z prohlížeče nebo i přehrávače? Nefunguje z jednoho prohlížeče nebo více? (IE, Firefox, Chrom …)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
byron
20.9.11 15:41

Děkuju za tipy a rady!