Německy jako samouk

78
24.10.16 11:22

Německy jako samouk

Velmi ráda bych se k mé angličtině začala učit ještě německy. Jsem ale úplný začátečník. Nechce se mi ale utrácet za výuku a ráda bych se naučila sama jako samouk. Manžel trochu německy umí a tak by mi mohl občas pomoci. Anglicky už se jako samouk učím několik let. Vyhovuje mi to nejvíce, protože jsem poměrně introvert. Z angličtiny jsem, narozdíl od němčiny, už poměrně dobré základy měla. Máte s tím některá zkušenosti? Nedoporučili byste mi nějaké knížky?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20767
24.10.16 11:44

Koukni po knížkách z nakladatelství Leda, přijdou mi dobré. Pak doporučuji číst knížky a koukat na filmy/ze začátku asi spíš pohádky. Zkus pohledat na netu nějaké výukové materiály, audio výuku apod. je toho hodně :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
78
24.10.16 12:28

Koukala jsem na Němčina (nejen) pro samouky. Ta je taky od Ledy, tak snad bude dobrá.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2299
24.10.16 12:46

@Morwen Za mě nejlepší učebnice němčiny je Moderní učebnice němčiny. Já jsem se s ní dostala na úroveň B1. Sice jsem malinký základ měla, ale jestli tě manžel bude ještě trochu vést, tak to určitě zvládneš.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1185
24.10.16 14:41
@Morwen píše:
Velmi ráda bych se k mé angličtině začala učit ještě německy. Jsem ale úplný začátečník. Nechce se mi ale utrácet za výuku a ráda bych se naučila sama jako samouk. Manžel trochu německy umí a tak by mi mohl občas pomoci. Anglicky už se jako samouk učím několik let. Vyhovuje mi to nejvíce, protože jsem poměrně introvert. Z angličtiny jsem, narozdíl od němčiny, už poměrně dobré základy měla. Máte s tím některá zkušenosti? Nedoporučili byste mi nějaké knížky?