Nemohu najít brigádu/budoucí práci

Anonymní
18.2.25 16:24

Nemohu najít brigádu/budoucí práci

Dobry den vsem,

Mam takovy problem. Uz 2 roky hledam privydelek, v oboru, ktery studuji (1× se mi to povedlo, ale sef me vyrazil za to ze pracuji a vedeni se k tomu oficialne nevyjadrilo, ale z5 uz me nikdo nevzal - to me hoodne zlomilo a sebralo sebevedomi), na zaklade techto neuspechu zacinam pochybovat i o svem studiu. Studium je zamereno na technicke predmety a castecne na ekonomicko/provozni stranku letectvi, jenze at se koukam jak koukam, tak vsude v oboru chteji techniky (strojare, stavare, IT, vykresare atd) nebo ekonomy, a ja nejsem poradne ani jedno z toho.

Do toho vseho se cejtim dost podprumerne, protoze spoluzakum se neco v oboru najit povedlo - kdyz jsem jich ptala, zda by nepomohli, odpoved byla spise negativni (pritom ja jako dobrak od kosti, vzdy kazdemu pomaham :( ). Uz jsem i emailem obeslala vsechny firmy v oboru, ktere me napadly + se zeptala i AI, zda by mi neporadila, dalsi firmy, ale neprineslo to ovoce. Problem je, ze kdyz se nejaka trainne pozice ukaze, nebo jsem i drza, a rovnou odpovim na plny uvazek, tak se tyden nic nedeje (kdyz mam stesti tak zavolaji, ze maji zajem, a ozvou se za tyden), a nasledujici tyden, napisou (coz je lepsi varianta - ze pozice byla zrusena/nevybrali me) nebo se neozvou vubec. Uz jsem zoufala a nevim co delat, minimalne 1 za mesic se z toho vzdy slozim a brecim do polstare + mam dost negativni myslenky.
Aby to nevypadalo blbe, tak spoluzakum radsi lzu, ze neco mam. Pripadam si jako takovy krecek, ktery porad beha v tom kolecku, ale nikam se neposouva - kazdy mesic odpovim, tak na 2-5 inzeratu nebo pisu rovnou maily, pravidelne se koukam na ruzne portaly, zalozila si LinkedIn, ale nedari se (ani na Prg jako bezpecnostni kontrolu, uklid a jine pozice me nevzali).