Stres ze závěrečných zkoušek

Anonym348
28.5.25 11:00

Rada ohledně školy

Dobrý den.
Studuju střední školu s výučním listem. Bohužel jsem v náporu stresu pravděpodobně zapomněla napsat do výdeje surovin pár důležitých surovin a teď se bojím, že jsem celé tři roky zahodila pro nic, jen k vůli mé blbosti. Celou dobu mám hezký známky a oboru jsem se věnovala
Bohužel, když jsem ve stresu, tak nejsem schopná racionálně přemýšlet a dělám zbytečné chyby. Jsem z toho fakt na prášky, příjdu si úplně k ničemu. Nejsem schopná nic dělat i přes to, že vím že bych se měla dál učit ať dám alespoň ústní a písemný zkoušky. Přemýšlela jsem jestli nenapsat do školy, co jsem tam vlastně napsala, protože si absolutně nic nevybavuju.Ale asi by to bylo zbytečný poněvadž bych si tam už nemohla něco napsat dodatečně :nevim:.
Od srpna/září jsem chtěla nastoupit do nějaké práce a mám strach co se bude dít. Samozřejmě tu jsou nějaké opravné termíny, ale stydím se, kdybych to neudělala. Uvědomuju si, že se školou jsem v dnešní době nic, ale bez školy je to ještě horší. Nezbývá mi možná nic jiného než spoléhat na dobročinnost školy, která by mi poskytla si vzít suroviny navíc v den zkoušky- nejsou tam žádný speciální, takže nějaký zásoby navíc tam mít budou.
Je tu někdo, komu se „povedlo“ něco takového? Jak jste to řešili? :(

Příspěvek upraven 28.05.25 v 11:59

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
28.5.25 11:17

V první řadě bych se uklidnila, počkala na výsledky nebo se domluvila s paní učitelkou…vždyť my vůbec nevíme, jak tvoje zkouška vypadala…

• Citovat
  • Upravit
Anonym348
28.5.25 11:21
@Anonymní píše: Více

Zkouška ješte vůbec neproběhla. Jen jsme měli losování a zapisovali si potřebné suroviny, které po nich chceme.
Mají i mojí závěrečnou práci, kde jsme si zapisovali všechny recepty apod. Ale bohužel, to co jsme si nenapsali do „výdejky“, to nemáme

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
28.5.25 11:26