Nevim co dělat, dítě a práce
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
@Anonymní píše:
my cvičíme, ale moc nespolupracuje, mám různé sešity na grafomotoriku, logopedii, sluchové a zrakové vnímání, potřebuji jen vedení..s dcerou jsem byla ve 3 letech u pediatry a prý u techto dětí řeč nastupuje později, neřešila to, pre je to normální..dali jsme tomu 3 m a nic, tak jsme šli znovu, první vyšetření jsme rušili, pre měla zánět středního ucha to ji bylo 3 a 4m, pediatra nic moc neřešila, měnila jsem lékařku, další už řešila, že to není uplně standartní, ale že kromě řeči na ni nic nespatřuje..nicméně jsme dostali žádanky na vše, to byl leden, dceři bylo 3 a 6m, žádanka do nemocnice, termín březen, korona a ted další termíny červen a má skoro 4 roky..
Mam to same se starsim synem, ted mu byly 4 roky, uhanela jsem pediatra od 1 roku, ze se mluva vyviji malo. Pry se s tim da pracovat az od 3 let. Chodime na logopedii. Ty to budes mit tezsi jese kvuli tem dvema jazykum
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Uz mas domluvenou jinou praci? Ja bych proste sla s ditetem k dr, přinesla potvrzeni a at se sefova treba po… nevim jak je to v nemecku, jestli jsou nějaké postihy v pripade, ze by ti hodila áčko, ale riskla bych to. Zdraví dítěte je přednější navíc ona jedná nezákonně, můžeš ji pohrozit kontrolou.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit