Od kdy neschopenka?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Petttruše
Extra třída :D 10104 příspěvků 15.10.12 17:53
Odkdy neschopenka?

Ahoj,

prosím o radu zkušené. 10.11. mi končí rodičák, to je sobota. V pondělí bych měla nastupovat zpět do práce, ale nastupuji na neschopenku a od ledna na novou MD. Ta neschopenka bude už od neděle 11.11. nebo až od pondělka 12.11.? Logicky bych to dala od pondělka, od pracovního dne, ale co pak ta neděle???
Ptala jsem se účetní v práci a řekla, že by prý bylo lepší, kdyby mi to DR napsala od neděle. Tak velká rada :roll:
děkujiiiiiiiiiiii :kytka:

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.10.12 18:04

Od neděle ti neschopenku doktor určitě nenapíše. Nech si ji napsat už od pátku a hotovo. To, že budeš mít ještě rodičák nevadí. A první tři dny se stejně neproplácí.

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 67775 příspěvků 15.10.12 18:14

Je to úplně jedno, jestli od pátku, od neděle nebo od pondělka, pokud pracuješ Pondělí - Pátek.

blackmarse
Vesmírná mluvilka 30707 příspěvků 15.10.12 18:14

Ano, určitě si nechej vypsat nemocenský lístek od 9.11. :pankac: :kytka:

Petttruše
Extra třída :D 10104 příspěvků 15.10.12 19:00

Takže klidně mohu už od toho 9.11. i když to mám ještě den na rodičáku? Vím, že první tři dny se neplatí, tak mě to takhle nenapadlo :think:

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 67775 příspěvků 15.10.12 19:02

@Mami&Emmi No, můžeš, ale může se stát, že účetní s tím bude mít životní problém… ale podle zákona to možné je.

Petttruše
Extra třída :D 10104 příspěvků 15.10.12 19:07

@j.a.n.i1 jak životní problém? Naše účetní má životní problémy skoro se vším (má jen kurz, před tím dělala něco jiného), tak zase aby to nebyl nějaký mega problém a já pak nelítala k doktorce znovu, to bych teda nechtěla…

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 67775 příspěvků 15.10.12 19:16