Opožděná ms při antikoncepci

Anonymní
13.12.18 21:19

Opozdena ms při antikoncepci

Dobrý den, potrebuju pomoc. Beru 3. měsíc prášky. Minuly měsíc jsem dobrala poslední v pondělí a ms dostala v úterý. Tento měsíc opět v pondělí, ale dnes je čtvrtek a furt nic… s přítelem mivame kondom, ale někdy taky ne.. momentálně jsem trochu nachlazena, myslíte ze by to mohlo byt i tím? Jinak špatně mi nebývá, nespinim ani nic podobného… co myslíte? :,( předem dekuju…

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
13.12.18 21:43

Ahoj, já měla krvácení v pátý den pauzy az. Pokud jsi brala prášky, jak jsi měla brát, tak se nemusíš bát a udělej si třeba test pro klid duše. Někomu ta ‚menstruace‘ úplně během antikoncepce vymizí

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
13.12.18 22:11

Takže menstruace nemusí byt vůbec? 8o

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
13.12.18 22:33

No, menstruace to jako taková není. Během užívání nemáš plodné, neplodné dny, ovulaci a tedy ne ani menstruaci, pokud se nepletu ;) .
Nemusí, někdo to třeba nemá vůbec nebo slabé. A pokud bereš prášky tak krátkou dobu, tak si tělo na to možná ještě zvyká.
Zkus ten test, nebo zavolej doktorovi. To budes mít jistější než jak tady po internetu. :)

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
14.12.18 07:29

Moc dekuju :srdce:

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama