Otravný spolužák

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
majankaz
Povídálka 16 příspěvků 02.09.16 15:11
Otravný spolužák

Zdravím. Poslední dva- tři roky, co chodím na víceleté gymnázium mě trápí jedna věc. Můj otravný spolužák. Předtím měl pouze narážky a ‚jenom‘ mi posílal na facebook polohy( nemusím doufám doplňovat jaké) ale teď to přešlo přes hranice. Zjistil si mé telefonní číslo a dokonce dům ve kterém bydlím a okomentoval to slovy „Tam chodíš nějak často, ne?“. Řešila jsem to slovy, později jsem to řekla učitelce a ona udělala jen takové ‚nechej ji‘. Zhruba dva týdny pred prazdninami to teda přestalo a o prázdninách se také nic nedělo. Dnes se posílal po třídě papír s osobními informacemi a ten ***** (už ho neumím nazvat slušně) za mnou po obědě přišel s větou „nechtěl bych bydlet v domě číslo 10.“ Prosím tedy o pomoc. A omlouvám se za chyby, je mi teprve třináct ale toto mě opravdu trápí. Mamka o tom spolužákovi ví. :,(

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
kopejka
Echt Kelišová 9716 příspěvků 02.09.16 15:14

Máma to neřeší? A co táta?

majankaz
Povídálka 16 příspěvků 02.09.16 15:17

@kopejka Máma chtěla jít do školy, ale já jí řekla že ne protože jsem myslela že to přestane. A s tátou se nestýkám

Kecalka 413 příspěvků 02.09.16 15:18

To je skoro stalking ne? :cert: možná se mu líbíš a chce aby sis ho všímala. Chová se tak jenom k tobě nebo i k jiným spolužákům?

misi11
Neúnavná pisatelka 16758 příspěvků 02.09.16 15:21

Tohle je sikana. Nepodcenovat. Mate ve skole vychovneho poradce? Obtezuje i nekoho dalsiho? Doporucuju nemazat dukazy.

majankaz
Povídálka 16 příspěvků 02.09.16 15:22

@Online Na ostatní má jenom narážky. Třeba si tím něco kompenzuje :D ale nevím co s tím udělat, když jsem mu několikrát řekla, že se mi to nelíbí a není mi to příjemné

majankaz
Povídálka 16 příspěvků 02.09.16 15:23

@misi11 Máme, shodou okolností nás i učí a toho kluka zná.

misi11