Pozvání cizince do ČR

Anonymní
19.9.20 19:44

Pozvání cizince do ČR

Dobrý den,

potřebovala bych se na Vás obrátit s více dotazy. A popravdě nevím, kde se zeptat, tak to zkouším všude možně. :nevim: Mám známého se kterým uvažujeme o společném bydlení. On je nyní doma v Tádžikistánu. Chtěli bychom spolu začít bydlet na konci příštího léta, nebo na začátku podzimu. A proč tak pozdě? Mám v plánu v klidu dokončit bakaláře a ve světě je teď pandemie, ale bůhví jak dlouho tu taky bude, že.

Četla jsem, že je možné, abych ho já sama osobně pozvala, ale zároveň jsem také četla, že bych musela prokázat také výpisy z účtů, protože by to bylo na mé náklady. Já jsem ale zatím studentkou vysoké školy, kterou budu dokončovat příští rok v létě, a tak nemám zatím stálou práci, pouze si přivydělávám na brigádách. Známý absolvoval ve své zemi vysokou školu a zde by chtěl pracovat.

Chtěla bych se Vás zeptat, zda nevíte o jaké vysoké finanční náklady by se přibližně jednalo (pokud jste řešila některá něco podobného) a jestli by bylo obtížné získat vízum v naší zemi, pokud by si o něj zažádal sám. Jednalo by se samozřejmě o dlouhodobé vízum. Zažila jste některá něco podobného? Ať už z jedné či z druhé strany? Budu vděčná za každou odpověď. :))

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1029
19.9.20 19:54

Tvůj známý se musí obrátit na příslušnou ambasádu. Asi by tu musel mít zajištěnou práci, nevím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1029
19.9.20 19:57

Zkusila jsem Google, máš tam fůru informací. Přečti si je a on si je bezpochyby taky může najít v aj. Tady asi sotva najdeš odbornika.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11713
19.9.20 20:11

To už dnes ani vysokoškoláci neumějí hledat na internetu?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.9.20 20:20

Ano, má v plánu zajet u nich na ambasádu. Mě spíše zajímala osobní zkušenost.

• Citovat
  • Nahlásit
M-A
682
19.9.20 20:33