Práce pro studenty
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
práce pro studenty
Ahoj
jsem student (plnoletá) a už nějakou delší dobu se snažím najít brigádu ale moc se mi to nedaří. Chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti s prací z domova/online nebo jinými přivýdělky. Popřípadě nějaké tip…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
Už tady byly mraky diskuzí na toto téma. Práce z domova/ online je minumum a v podstatě v případě, že třeba překládáte nebo programujete. Jinak jsou to z 99% podvody. Studenti chodí často dělat recepční, do rychlého občerstvení, do obchodů. Případně vedou kroužky pro děti, dělají lektory sportu, pokud některý sport ovládají. Některé firmy mají stáže, sice ne výrazně dobře placené, ale dá se najít.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Já chodila do supermarketů za kasu, později už mě chtěli v oboru ve kterém jsem studovala.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Já pracovala až na VŠ, takže až ve 20. Do té doby jsem bydlela u rodičů a dávali mi kapesné - navíc, za mě byly brigády pro středoškoláky (mekáč, úklid, prodavačka) výdělkem na třetině, co brigády v oboru při VŠ studiu, takže by to byla devalvace volného času…
Pak na VŠ už to není problém - jednak se dá dělat přímo na škole (dneska asi 200/hod - je to stipendium, takže nedaníš). Těch možností je hromada - někdo jde cestou nižších výdělků, ale zajímavé praxe, jiný spíš za prachama (a dělá pak třeba úplně někde mimo - tohle často dělali lidi z techniky a přírodovědy, že šli dělat marketing, nebo obchoďáky třeba)…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Ja dřív dělala brigády po obchodech a fast foodech. Později jsem v rámci své vysoké školy našla Trainee programy v kancelářích a firmách. To mi dalo asi nejvíc.
Zkus koukat. Výdělky z domova jsou buď podvody, pyramidy anebo musíš mít specifické zaměření.
Na internetu na portálech o práci můžeš vyfiltrovat dle typu zaměstnání, úvazku, možnosti občasné práce z domova atd.