Práce/brigáda v Řecku

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
13
5.2.24 12:44

Práce/brigáda v Řecku

Dobrý den/ahoj,
Studuji VŠ cestovního ruchu a snad v červnu budu končit a přemýšlím už pár let o nějaké brigádě nebo krátkodobější práci v Řecku. Měla bych zájem o pozice jako pomocný delegát (dělat normální delegátku (zástupce CK) zatím nechci, nemám ještě moc zkušeností a necítím se zatím na to) nebo prostě o něco, co se týká cestovního ruchu. Máte někdo zkušenost s tím, jestli je lepší tyto pozice hledat přímo na nějakých webovkách k tomu určených nebo je lepší tyto pozice vyhledat skrz české CK?
Ještě mám dotaz, máte někdo zkušenost se společností TELEPERFORMANCE v Athénách (zákaznická linka v češtině)? Přemýšlím i o této práci, a tak by mi pomohlo, kdyby mi někdo napsal vlastní zkušenosti a dále ještě s českou COOLAGENT, která nabízí brigády v Řecku? Moc děkuji za odpovědi. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2453
5.2.24 12:52

Nevím o tom, že by nějaká cestovka nabízela něco jako „pomocný delegát“. Zato Čedok bere na sezóního delegáta v podstatě každého, kdo projeví zájem. Musíš mít IČO a pokud studuješ cestovní ruch, tak nevidím důvod, proč by tě nevzali. Pokud chceš toho telefonistu, tak obecně je v Řecku velká nezaměstnanost, takže tam čekej hrubou mzdu tak 1000 eur a bydlení, co z toho zaplatíš nebude zrovna v nejhezčí čtvrti. Ty brigády budou asi neco podobného jen na ostrovech no :nevim: čekala bych minimální mzdu a práci-od nevidím do nevidím-

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5298
5.2.24 14:03

Na delegáta je většinou požadavek ukončené středoškolské vzdělání, znalost Aj a řidičák. Ty už dokonce budeš mít VŠ, tak se nepodceňuj a směle do toho. S pozicí „pomocného delegáta“ jsem se tedy také nikdy nesetkala :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10809
5.2.24 15:08
@Popokatepetla píše: