Přes to všechno těhotná?

314
29.7.11 12:18

Přes to všechno těhotná

Ahoj všem, nevím, jestli píšu na správné fórum,kde jsou všechny snažilky,ale snad poradíte, potřebovala bych uhel pohledu zkušenějších dam. Je mi 20 a studuji, samozřejmě si dítě v budoucnu přeji, ale až tak za 7-8 let. Ale k věci.
Před cca 5 měsíci jsem měla náhodný styk, byla jsem v té době chráněna antikoncepcí, nicméně pocit mi našeptával stále něco jiného, že jsem zkrátka těhotná… Udělala jsem si tedy asi 10 testů v období potencionálního 2 měsíce, všechny nega. V 3. měsíci jsem byla na UZ u lékařky, s tím, že se bojím, že jsem těhotná (menstruaci jsem měla stále normálně), nic tam nenašla a já si připadala, že na mě kouká jako na blázna. Řekla mi,že bych neměla menstruaci (ač jsem si myslela,že menstruace z prášků, je nepravá,ona mi to vyvrátila)
To mě trochu uklidnilo a život šel dál.. V poslední době ale začínám být zase nervózní, antikoncepci stále beru, ted se mi však zkrátila menstruace z 5 na 3 dny, přijde mi, že se mi zvětšilo břicho… a to co mě děsí nejvíc, že mám pocit, jako by mi v břiše něco hýbalo…možná si to jen vsugerovávám, nebo jsou to jen střeva,a proto bych chtěla váš racionální názor na věc…možná,že mám takovou hrůzu z těhotenství, že jsem si vše vsugerovala.. jsem trochu oplácaná, ale břicho jde promáčknout hluboko a je fakt,že zase tak velký neni, ale stejně mám pocit, že se mi zvětšilo…Ztloustnutí by bylo divné, protože držím rozumnou dietu.. Jiné příznaky jsem neměla, tedy až na pálení žáhy a v týdnu po početí motání hlavy (což mi lékařka vysvětlila tím, že je to jarní únava)
Vím, že mě asi máte za blázna, ale vážně mám strach…
Děkuji za případné názory

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
29436
29.7.11 12:23

Já myslím, že je to vsugerace.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15404
29.7.11 12:26

Podle mě si to vsugerováváš :wink: Ono to není ojedinělé.