Příspěvky na bydlení - student

8
29.4.14 23:16

příspěvky na bydlení-student

Zdravím :)) potřebovala bych poradit, jsem studentka a bydlím ve městě zvaném Přerov :D kde taky studuji. Jenže dále budu studovat už od září v Olomouci, kde bych se chtěla odstěhovat. Bydlím s tetou, sestrou a bratrancem. Mama bydlí dalekoooo a tata ten bydlí taky jinde. Chtěla bych bydlet v Olomouci abych měla blízko školu a navíc doma mi to nesedne, potřebuji svůj klid na učení a to tady nejde, a navíc samé stresy. Tak jsem se byla zeptat na sociálce jestli dávají příspěvky na bydlení studentům. Řekla jsem, že bych dostávala 4000,– výživný od taty a jinak 700, protože jsem studentka a jinak nic. Tak by mě celkem zajímalo, kdybych si zařídila trvalý bydliště v bytě, který bych si našla, tak jestli by mi to platili celý včetně energie a tak? A jeslti jo tak jestli mám právo i na další nějaké příspěvky? 4700,– nevím nevím jestli mi to bude stačit na měsíc :D skromná jsem celý život až až, a navíc jídlo není nejlevnější a nějaký ty základní věci to taky něco stojí. No nevím, moc se v tom prostě nevyznám :) Poraďte mi prosím prosím :potlesk: Snad jsem to napsala aspoň trošku srozumitelně, děkuji předem za vaše rady!! :))

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11565
29.4.14 23:19

A co si najít brigádu, spíš než natahovat ruku po eráru? ;)

Já obvykle nemoralizuju, ale že se ptáš jen po dávkách a ani nezmíníš, že by ses zkusila přičinit i sama, to mě trochu nadzvedlo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
29.4.14 23:23

Ahoj snad si můžeme tykat…
Ano na příspěvky nárok máš, můžeš si zažádat o příspěvěk na bydlení, na živobytí a sociálka by ti měla proplatit veškeré náklady na bydlení.
Také se dá žádat o hmotnou nouzi a tak dále.

Navíc pokud studuješ rodiče jsou povinni Ti dávat oba dva. :dance:
Na sociálce Ti řeknou přesně co Ti náleží za dávky.

J :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101780
29.4.14 23:24