Problémové školství

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.04.19 17:50
Problémové školství

Milí kolegové a milé kolegyně, obracím se na Vás s prosbou či dotazem. Úplně nevím jak to pojmenovat. Za Vaše rady Vám budu vděčná. Jsem učitelka a učím dějepis. Na své povolání jsem se těšila někdy od deváté třídy. Dějepis jsem milovala a stále miluji. Když jsem nastoupila do školy úplně jsem se zamilovala. Asi to zní divně, ale život bez této profese si nedokáži představit. Dokonce jsem obětovala i rodinný život, ale to sem úplně nepatří. Jakmile jsem nastoupila znalost studentů byla tristní. Udělala jsem vše proto, aby jsem znalosti vytáhla. A aby studenti byli vzdělaní. Asi mi řeknete, že to moc žeru, ale to povolání opravdu miluji. No teď už milovala. V deváté třídě je jeden student. Který se neučí a ještě je drzý. Určitě jste tento typ studentů zažili. Školu zcela ignoruje. A všichni kolegové ho tolerují. Jen proto, že jeho rodič je významný sponzor školy. Ale taková já nejsem. Nemohu rozhodně někomu dávat jedničky. Jenom proto, že jeho otec je sponzor školy. Já nesnáším nespravedlnost. A nechci, abych patřila mezi ty, které si to nechají líbit. Z důvodu konání rodičovské schůzky jsem psala známky. A tento student má v předmětu samé pětky. Dělala jsem vše, abych ho zaujala, ale nic ho nezajímá. Proto jsem mu napsala známku pět. No nic konal se rodičák. Nejsem jeho třídní. A když jsem dokončila schůzku ve třídě, tak jsem se přesunula do kabinetu. Najednou naběhl jeho rodič. A už to začalo. Začal mi slovně nadávat. Řval na mě a i mě odstrčil. Až jsem upadla. Ječel co si to vůbec dovoluji. Nezmohla jsem se téměř na nic. Jen jsem řekla, že jeho známka odpovídá jeho znalostem. A, že známka je konečná. Toho naštvalo ještě více a běžel za ředitelkou. Já jsem se vzpamatovávala v kabinetu. Po nějaké chvíli přišla ředitelka a řekla, že mám výpově