Ranní debakly ze stresu?

Anonymní
4.11.19 08:27

ranní debakly ze stresu?

Ahoj, vím, že tu asi nenajdu doktorku, ale chtěla bych se poradit, s někým, kdo tyhle potíže zná. Pro představu, teď jsem byla rok a půl doma, pracovala doma, do školy chodila 1 den v týdnu a učila se na státnice.
Před pár měsíci se ale vše změnilo, já nastoupila opět do školy prezenčně, (4 dny v týdnu), přestěhovala se do jiného města a k tomu pracuji jako lektorka cizích jazyků ve firmách a hrozně se mi začalo ničit zažívání. Mám tedy celiakii, ale výrobky s lepkem a ani mlékem nejím, nedělají mi dobře.
Když se ráno vzbudím, začne mě křečovitě bolet podbřišek a letím na záchod s tuhou stolicí, která je za půl hodiny vodnatější. Takovéhle ranní kolečko trvá tak hodinku a půl, pak jsem celý den v pořádku.
Dělali mi krevní testy a ultrazvuk a to bylo také OK:
Předpokládám, že tedy stres, beru laktobacily forte Biopron, snažím se nestresovat, ale prostě mi to nějak nejde.
Hrozně ráda vzpomínám na tu dobu, kdy jsem byla zdravotně a psychicky OK a užívala si „volna“ (přítel už je z mých ranních situací na nervy) ale vím, že tohle nejde donekonečna a musím se naučit žít jako „Dospělák“
Já jsem nyní v takovém zdravotním rozpoložení, že vím, že ráno budu „umírat“ bolestí, že bych skončila se školou a prací, jen abych mohla být už OK. O víkendech totiž potíže nemám.
Díky za rady, co vám pomáhá

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2055
4.11.19 08:43

Vsak uz jste tu jednou psala a co si myslite, ze vam lidi ted napisou jinyho?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4.11.19 09:03

Psala jste to tu uz dokonce nejednou, ne :think: co psychoterapie? Normalne bych rekla, ze se fakt hodne prozivate, ale hlave clovek neporuci, no. Vsichni vam tu pokazde pisou, abyste zvolnila, vy to zjevne nedelate ani to nemate v planu, tak co chcete slyset :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30940
4.11.19 09:07

Mas to v hlave, zas takovej zader nemas.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13877