Rozbor vody - je pitná?

• Fotoalbum (2)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
36
30.6.23 14:35

Rozbor vody,je pitná?

Ahoj holky, nechali jsme si testovat vodu ze studny, jestli je pitná. Už mám rozbor, moc tomu teda nerozumím, není tam přímo napsáno, jestli je pitná nebo ne. Já si myslím, podle těch výsledku, ze asi není. Pokud tomu někdo rozumí, tak bych byla rada jestli by mi k tomu někdo neřekl víc 😀 dekuju

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
68920
30.6.23 14:40

Nejsem teda odborník přes vodu, ale v pravém sloupečku máš limity a opravdu nemálo hodnot je několikanásobně převyšuje (vč. e.coli, koliformních bakterií…). Někde je limit čistá nula a nález v řádu stovek. Otázka, co to udělá po převaření - bakterií byses zbavit mohla, ale dusičnanů ne a těch je tam šestinásobek povoleného limitu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6664
30.6.23 14:41

Ne, fakt není. Plná bakterií. V tom sloupečku „limit“ je, kolik by tam mělo být, aby byla pitná (tj. mělo by jich být 0 a máš jich tam 1000). Vše, co je tučně, je nad limit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4277
30.6.23 14:44

Není pitná a to ani po převaření (kvuli dusičnanům). Připadá mi, že vám tam stéká voda z nějakých hnojených polí.

Můžete zkusit oslovit nějakou firmu, co prodává filtrační zařízení, jestli by toto uměli vyčistit, ale nebude to asi levné.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9670
30.6.23 14:49

Není, ani omylem. Pravděpodobně vám do ní prosakuje septik (bekterie, dusičnany).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
115728
30.6.23 14:49

Vždyť to tam máš, že není pitná. Bakterie mimo limit. Studnu vyčistit, použít pak savo na studny.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11796
30.6.23 15:05

Nemáte někde v okolí pole nebo nepasou se vám tam někde v okolí nějaká zvířata?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9275
30.6.23 15:50

Určitě není pitná ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11559
30.6.23 16:19