Šití - střihy

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7376
31.12.12 22:31
@winnyfred píše:
@MarieOVMUC na stříšku použij přímo kočárkový šusták nabízí ho na netu Gábinka. Hůř klouže musíš ho hodně tahat až budeš šít ale dá se to zvládne to i začátečník :D

To je taky super. Moooc děkuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7376
13.12.13 14:08

Milé šikovné maminky, moc prosím o radu. Jsem mírně pokročilý začátečník, mám šicí stroj a fantazii a dostala jsem velike množství látek od babičky, co byla šička v domácnosti. zatím jsem šila jen maličkosti, polštářky, povlečení, potahy na křesla, gauč, závěsy:D a nějaké látkové hračky, kapsář..

chtěla bych dcerce ušít šatičky, nějaké jednoduché, dívala jsem se na burda střihy, jen za ně nechci hned platit, protože nevím, jestli na to mám, něco takového ušít. Ikdyz jsou nekteré nádherné. nemate nměkdo rady a typy, kde se podívat po nějakých střizích ke stažení? přemýšlela jsem, že zajdu do nějakého sekáče, koupím nějaké šaty na VÝHOZ A TY ROZPÁRÁM A PODÍVÁM SE NA ZÁHADU:dd ale nevim, nevim:)

šatičky A: http://www.burda-strihy.cz/…lo-9460.html
moc dekuji za rady

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
245
13.12.13 14:23

Tady zkus pohledat: http://www.pinterest.com/search/pins/?… Často je spolu se střihy i postup jak šít…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7376
13.12.13 14:24

Ty jo, uzasne
@jasska

moc dekuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
245
13.12.13 14:30

Nahoře do vyhledávače můžeš zadat i jiné spojení, mně jako první napadlo zrovna toto. Kdykoliv potřebuju nějaký střih nebo postup na cokoliv (kalhoty, taška),, hledám nejdřív na pinterestu…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7376
13.12.13 14:31

Moc dekuji:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20840
13.12.13 16:04

Nebo se zkus podívat u vás v knihovně, jestli nemají Burdu na půjčení.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
170
13.12.13 16:27