Decoupage - ubrousková technika

• Fotoalbum (7)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
559
18.3.11 21:09

Decoupage - ubrousková technika

Ahoj holky :mavam: jste tu některá kdo jste taky propadla :-D ubrouskové technice? Že bychom si mohli předávat inspiraci.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5429
18.3.11 21:18

Ubrosková technika je pěkná,levná a hlavně jednoduchá. Zrovna nemám ničeho fotku abych sem něco dala.Dělala jsem obrázky z kartonu,natřela barvou a pak dala obrázek přetřela herkulesem a hotovo :-D .

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5429
18.3.11 21:19

Nebo nějaké tvarově zajímavé lahve od alkoholu.Natřít barvou, šup tam s obrázkem a pak krekrovací lak.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
559
18.3.11 21:23

Taky to natírám herkulesem, to speciální lepidlo je dost drahý. Ty lahve od alkoholu je dobrý nápad, to musím zkusit. Včera jsem zkoušela ubrouskovou technikou ozdobit tričko.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23847
18.3.11 21:31
Dančí píše:
Taky to natírám herkulesem, to speciální lepidlo je dost drahý. Ty lahve od alkoholu je dobrý nápad, to musím zkusit. Včera jsem zkoušela ubrouskovou technikou ozdobit tričko.

8-o 8-o 8-o a jak to dopadlo? Jde to pak i vyprat? Zní to jako zajímavý nápad :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
559
18.3.11 21:34

vypadá to docela dobře, lepila jsem to teda speciálním lepidlem na textil. Po uschnutí se to musí přežehlit asi 3min. na stupeň bavlna a mělo by se to dát i prát, ale to jsem ještě nezkoušela, ale asi to budu radši prát v ruce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10222
18.3.11 21:36

ja jsem delala hodne kvetniky a spolu s krakelovaci lakem to vypadalo myslim, docela pekne

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11530
18.3.11 21:40

Na tom textilu se to většinou docela brzo sloupe :-?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10222
18.3.11 21:42