Špinění cca týden před ms

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
25.1.22 13:19

Špinění cca týden před ms

Ahojky,
prosím vás o radu, jestli jste se některá nesetkala s něčím podobným.
Minulý rok v srpnu jsem po 4 letech vysadila HA z důvodu, že jsem neměla dlouhodobého přítele a tak nějak jsem přehodnotila svůj názor na ni a na její vliv na mé tělo. Bohužel, v květnu jsem dostala strach z otěhotnění, jelikož jsem si našla nového přítele a byli jsme velice nerozvážní, a tak jsem si vzala pilulku po. Žádné větší potíže jsem neměla. Jenže v červenci, ač už jsme byli opravdu opatrní, nám při tom praskl kondom, a tak jsem si ji musela vzít znovu… Pár dní na to jsem ještě dostala zánět močového měchýře, takže když se daří, tak se daří… No a tady začíná můj problém. Od doby, co jsem si vzala druhou tabletku, každý měsíc asi týden před MS špiním. Prvně to bylo jen 3 dny, následný cyklus dokonce 9, to mi ale sestřička řekla, že se může stát, že mám rozházené hormony. Jenže od té doby už uběhlo téměř půl roku a špinění pořád přetrvává. Beru akorát gynex, ten mi MS hodně zpravidelnil, ale špinění nezmizelo. Jediné co, tak s každým cyklem je mírnější. V prosinci jsem dokonce špinila jen 3 dny před MS, následující měsíc však opět týden (akorát 3 dny před MS jsem přestala a nebo špinila tak slabě, že to nešlo poznat, takže jsem špinila od 20DC do 25DC. Na prohlídce jsem byla v listoapdu, kde mi paní doktorka akorát řekla, že by mi předepsala nějaké hormony na srovnání a jinak bylo vše v pořádku. Ty jsem zatím nechtěla, doufala jsem, že to vyřeším nějak přírodně. Jediné co, tak jsem měla trochu horší výsledky cytologie, ale mám jít na kontrolu zase až v květnu a nic víc mi k tomu neřekla. Chci vás poprosit, jestli nevíte, co by mi od toho otravného špinění už konečně mohlo pomoct… Vím, že to pro tělo musela být obrovská hormonální bomba, takže bych se vlastně ani neměla divit, že se tohle děje, ale už bych se toho opravdu ráda zbavila. :( Je mi 21 let a hrozně to útočí na moji psychiku, někdy mám pocit, že si to sama přivolávám negativním myšlením.. děkuji za odpovědi a přeji hezký den. :)

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1131
25.1.22 13:31
@Anonymní píše:
Ahojky,
prosím vás o radu, jestli jste se některá nesetkala s něčím podobným.
Minulý rok v srpnu jsem po 4 letech vysadila HA z důvodu, že jsem neměla dlouhodobého přítele a tak nějak jsem přehodnotila svůj názor na ni a na její vliv na mé tělo. Bohužel, v květnu jsem dostala strach z otěhotnění, jelikož jsem si našla nového přítele a byli jsme velice nerozvážní, a tak jsem si vzala pilulku po. Žádné větší potíže jsem neměla. Jenže v červenci, ač už jsme byli opravdu opatrní, nám při tom praskl kondom, a tak jsem si ji musela vzít znovu… Pár dní na to jsem ještě dostala zánět močového měchýře, takže když se daří, tak se daří… No a tady začíná můj problém. Od doby, co jsem si vzala druhou tabletku, každý měsíc asi týden před MS špiním. Prvně to bylo jen 3 dny, následný cyklus dokonce 9, to mi ale sestřička řekla, že se může stát, že mám rozházené hormony. Jenže od té doby už uběhlo téměř půl roku a špinění pořád přetrvává. Beru akorát gynex, ten mi MS hodně zpravidelnil, ale špinění nezmizelo. Jediné co, tak s každým cyklem je mírnější. V prosinci jsem dokonce špinila jen 3 dny před MS, následující měsíc však opět týden (akorát 3 dny před MS jsem přestala a nebo špinila tak slabě, že to nešlo poznat, takže jsem špinila od 20DC do 25DC. Na prohlídce jsem byla v listoapdu, kde mi paní doktorka akorát řekla, že by mi předepsala nějaké hormony na srovnání a jinak bylo vše v pořádku. Ty jsem zatím nechtěla, doufala jsem, že to vyřeším nějak přírodně. Jediné co, tak jsem měla trochu horší výsledky cytologie, ale mám jít na kontrolu zase až v květnu a nic víc mi k tomu neřekla. Chci vás poprosit, jestli nevíte, co by mi od toho otravného špinění už konečně mohlo pomoct… Vím, že to pro tělo musela být obrovská hormonální bomba, takže bych se vlastně ani neměla divit, že se tohle děje, ale už bych se toho opravdu ráda zbavila. :( Je mi 21 let a hrozně to útočí na moji psychiku, někdy mám pocit, že si to sama přivolávám negativním myšlením.. děkuji za odpovědi a přeji hezký den. :)

Zkoušela jsi pít kontryhel?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat