Střední škola

Anonymni
3.2.04 12:36

Střední škola

Ahoj holky,

možná se sem toto téma nehodí, ale koukala jsem, že je tu spousta zdravotních sestřiček a zdravotníků.

Potřebovala bych poradit. Letos bych se chtěla přihlásit na střední zdravotnickou školu. Jen to má jeden háček. Obor všeobecná zdravotní sestra se pomalu ruší a nahrazuje jí postupně nový maturitní obor asistent zdravotníka.

Chtěla bych od Vás zdravotních sestřiček poradit, zda je lepší studovat obor asistent zdravotníka anebo všeobecná zdravotní sestra.

Díky moc. Snad mi poradíte. :-D

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

880
3.2.04 13:46

Střední škola

Pracuju jako sestra 9 let a mám zdrávku -všeobevná zrdravotní sestra.Tenhle obor asistent zdravotníka neznám,ale je důležité zjisit jaký budeš mít možnosti zařazení po dostudování.Třeba záchranář jako studijní obor zatím není k ničemu pokud nemáš zdrávku.Důležité je vědět co můžeš děla po téhle škole.Budš moct pracovat jako zdravotní sestra se vším všudy?

Binky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
3.2.04 14:35

Střední škola

Jestli budu moct pracovat jako zdravotní sestra to právě nevím.

Píšou tam, že asistent zdravotníka vykonává ty samé práce co sestra, ale pod jejím vedením. Tak nevím.

V každém případě letos se skoro na žádné škole v Praze obor všeobecná sestra neotevírá.

• Nahlásit
  • Citovat
880
3.2.04 15:05

Střední škola

Tak to znamemá že budeš holka pro všechno.To není asi nejlepší obor.Těžko pak budeš hledat uplatnění.Zkusi ti něco zjistit a ozvu se.

Binky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
880
3.2.04 15:22

Střední škola

Nevím odkud jsi,ale podívej se na internet.Jinak všeobecná zdravotní sestra se vyučuje v rámci vyšího vzdělání

Binky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
4.2.04 10:37

Střední škola

Ahoj Binky,

jsi strašně hodná, ale nemůžu jít na vyšší zdravotnickou, protože mi právě chybí ta střední.