Studium v Českých Budějovicích

8
1.7.11 14:56

Studium v Českých Budějovicích

Ahoj, studujete nebo se někdo chystáte studovat na fakultě v ČB dálkově všeobecnou sestru? :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2183
1.7.11 17:57

ahoj já studuji v liberci a do čb bych nešla kvuli praxi kterou musí holky plnit pod vedením přimo v čb ikdyž dojíždí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8
1.7.11 19:25

Aha, já myslela, že pokud jsem registrovaná s praxí, že se mi praxe vyhne, s tím jsem šla dělat přijímačky, no tak to teda na prd...... :-(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2183
1.7.11 19:28

ne to ti umožnuje studovat dálkově, 7 týdenní praxi plní denní studium dálkové nemusí protože chodí do zaměstnání ( musíš pracovat minimálně na 0,4 ) ale pak je týdenní praxe každý semestr.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8
1.7.11 19:35

Vidíš to jsem netušila a ta praxe daná nebo si mohu vybrat?Pořád váhám, zda do toho mám jít? Vím jediné, že tento rok, nebo pak už se mi chtít nebude......

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2183
1.7.11 19:48

každý semestr je dané oddělení prvák je to interna a chirurgie druhák dětské ortopedie a dál nevím. ale vím že holky na budějovice docela nadávaly. dost jich chodí od nás z práce na tu slovenskou soukromou kde to mají fakt zaplacené praxe nikoho nezajímá, ale ve vzdělání je dost velkej rozdíl zda soukromá či státní. záleží co chceš jesli titul tak bych šla na slovenskou ( příbram myslím ) ale jestli se chceš i něco naučit tak státní. platit se bude brzo i ta státní.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8
1.7.11 20:00

O Příbram jsem taky uvažovala, ale ty prachy!!!!!Nakonec jsem se rozhodla pro státní a s kámoškou jsem šly na přijímačky do Budějek s tím, že jí bylo řečeno, že praxe tam není......no já se dostala ona ne, takže tedka sháním veškeré info, zda tam vůbec nastoupím, sama dojíždět, někde přespávat.....

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2183
1.7.11 20:09