Studium v pozdějším věku

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1
16.1.22 23:56

studium v pozdějším věku

Ahoj, letos mi bude 22 let a mám výuční list. Pracuji jako prodavačka v obchodě a čím dál častěji si říkám co budu dělat dál? Opravdu chci dělat za kasou celý život? Tak si říkám že bych letos od září začala studovat dálkově maturitu, jde o tříletý obor. No a pak bych ráda i zkusila VŠ, vždycky jsem milovala dějiny v tom jsem vždy excelovala, jenže jsem byla mladá a blbá a prostě na školu kašlala, ale nechci litovat celý život. Na druhou stranu VŠ bych končila ve třiceti a není to nějak pozdě? Díky moc za rady :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
17.1.22 00:36

Je mi 43 let. Studuji VŠ. Mám dvě děti a práci. Začala jsem ještě než šla mladší do školky z obavy, ze se mě někdo zeptá co jsem celé ty 4 roky dělala pro své vzdělávání. Věděla jsem, že půjdu na ÚP, protože do bývalé práce jsem se vracet nechtěla. Skočilo po mně hned několik firem. A to nemám extra zajímavý obor. Pro ně je důležité, že jsem prokázala takový time management, o kterém lecjaky manažer pouze sní. A to nemám ani extra SŠ.

• Citovat
  • Nahlásit
Ou
20322
17.1.22 00:37

Ne není to pozdě, na dálkovém studiu se klidně začíná třeba v 50.

A zvládneš to i při práci i při mateřství - pokud tedy budeš chtít.

Najdi si nějakou nástavbu a udělej si maturitu. Uvidíš jak ti to půjde a podle toho se pak rozhoduj ohledně pokračování studia.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
219
17.1.22 02:38

Jsem podle názvu myslela, že diskuzi založila padesátnice. No není pozdě ve22.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
36840
17.1.22 04:46