Reklama

Téma prezentace

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

adevoj
Povídálka 35 příspěvků 06.02.18 18:01
Téma prezentace

Ahoj :kytka: stále studuju a mám mít do školy prezentaci/referát na nějaká zajimavé téma. Napadá vás něco prosím? Nemůžu na nic přijít.. prosím házejte různé tipy… už jsme měli naše nářečí, sporty, cola, severní korea atd atd… děkuji moc :srdce:

Reklama

Reakce:

P4ja
Kelišová 5774 příspěvků 06.02.18 18:04

Něco, co tebe baví a zajímá. Koníčky a tak.

Marie432875
Ukecaná baba ;) 1913 příspěvků 06.02.18 18:07

Tady jsou veeeeeelmi populární témata jako: očkování ano-ne, estivillova metoda, spani deti s rodiči, fyzické tresty deti ano-ne, vegetariánství malých deti z rozhodnuti rodičů… stačí projet seznam diskuzi :palec:

Tableta
Závislačka 4016 příspěvků 06.02.18 18:08

Záleží, co tě baví. Mě baví životní prostředí, kosatky a jóga, takže já bych udělala prezentaci na jedno z těchto témat :mrgreen:

Marie432875
Ukecaná baba ;) 1913 příspěvků 06.02.18 18:08

Jooo a taky tu každou chvíli někdo otěhotní diky selhání antikoncepce, tak treba tema na její spolehlivost a účinnost… ;)

Cowlinka
Povídálka 50 příspěvků 06.02.18 18:17

Fakt záleží, co je člověku blízké… nošení dětí, látkování, BKM, BLW, TČM, barefoot, (ne)očkování, domácí vzdělávání, nekonvenční strava, veganství, vegetariánství, non toxic, osobní rozvoj, výchovné styly…

Malaga
Generální žvanilka 24597 příspěvků 06.02.18 18:28
@adevoj píše:
Ahoj :kytka: stále studuju a mám mít do školy prezentaci/referát na nějaká zajimavé téma. Napadá vás něco prosím? Nemůžu na nic přijít.. prosím házejte různé tipy… už jsme měli naše nářečí, sporty, cola, severní korea atd atd… děkuji moc :srdce:

možná by bylo fajn napsat co studuješ a v kterém předmětu máš referát mít…

SibyllaTrelawney
Kecalka 205 příspěvků 06.02.18 19:24