Poradna gynekologa
MUDr. Jiří Škultéty
Ahoj holky, jsem uz šíleně zoufala, tak se tu spis vypovídám a treba mi nekdo poradi.. Mam takovy problem, uz třičtvrtě roku řeším spineni mimo cyklus, začalo to minuly rok v prosinci, jeste bych rada podotkla ze beru 6 let HA Evra, nejdříve jsem zacala mit spineni behem cyklu, ale nejdriv jsem to asi mesic ingnorovala a kdyz to bylo i v dalsim cyklu jsem sla k lékaři, ten me vyšetřil a rekl, ze to vypada na zánět, předepsal mi Macmiror krém a poté na doléčeni gynoflor, to jsem poctivě brala a dodržovala sexuální abstinenci, jenze další mesic se spineni vratilo, byla jsem tedy znovu u lékaře a ten mi rekl, ze ten zánět může být hlubší a předepsal mi silnou kombinaci Doxyhexal a Entizol, přítel se prý prelecovat nemusel, protože to nebylo pohlavně přenosné.. při nasazení léčby obtíže zmizely, a i po dobrání to bylo v pořádku. Potom jsem znovu začala sexuálně žít a objevil se nový problém a to hnědé spineni po každém sexu, at uz byl tvrdy nebo nebyl, vzdy tam bylo spineni, sla jsem tedy k lékaři znovu, ten me prohlédl a rekl, ze čípek vypadá v pořádku, ze nic divného neshledal, na ultrazvuku nic není ani ve výtěru.. předepsal mi znovu gynoflor a Ascorutin na posílení cév ale ani to mi proste nepomohlo a ja po každém sexu hnědě spinim, koupila jsem si i různé lubrikanty, čípky s kyselinou hyaluronovou, nic mi nepomáhá a ja jsem uz strasne zoufala a nevím co delat, nesetkal se někdo s tim take?.. Dekuji
No a není to spíš tou antikoncepcí? Na to bych vsázela nejvíc.
Zmenila by som antikoncepciu a doktora. V ľubovoľnom poradí.
Antikoncepce problém být může. Já třeba u předchozí občas špinila. Teď mám slabší variantu, beru ji asi 8 měsíců a nezašpinila jsem za tu dobu ani jednou. A nic se u mě nezměnilo, pouze ta antikoncepce… Změnila bych lékaře. Nedivila bych se, kdyby vás na ty záněty léčil zbytečně…
@piskomilek25 píše: Více