Trittico 150

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
19.6.21 08:18

AD tritico a pragiola

Ahoj holky, beru Ad tritico75 a k tomu pragiolu na uzkosti.Rano mi byva moc spatne, uzkost citim hned po probuzeni, stazeny zaludek, mam problem neco snist.Jak snasite tyto leky? Nemuze byt ta nevolnost zpusobena kombinaci leku. Pragiolu mi doktorka pridala nedavno, brala jsem 2× denne, ted uz 3× denne a stejne uzkosti mam, lip mi neni. Tritico beru uz dyl, ale jsem po nem cele dopoledne ospala. Brala jsem 1tbl. a ted snizuju na 2/3.
Prozivam ted tezke obdobi, pecuju o mamku s demenci a nedavno me opustil pritel. :,(

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
19.6.21 08:34
@Anonymní píše:
Ahoj holky, beru Ad tritico75 a k tomu pragiolu na uzkosti.Rano mi byva moc spatne, uzkost citim hned po probuzeni, stazeny zaludek, mam problem neco snist.Jak snasite tyto leky? Nemuze byt ta nevolnost zpusobena kombinaci leku. Pragiolu mi doktorka pridala nedavno, brala jsem 2× denne, ted uz 3× denne a stejne uzkosti mam, lip mi neni. Tritico beru uz dyl, ale jsem po nem cele dopoledne ospala. Brala jsem 1tbl. a ted snizuju na 2/3.
Prozivam ted tezke obdobi, pecuju o mamku s demenci a nedavno me opustil pritel. :,(

Tritico beru dlouhodobě 2/3, ospalá po něm nejsem. S tím druhým nemám zkušenost, ale asi ti nesedne. Je ale otázka, jestli ti je blbě po něm, nebo přetrvává úzkost.

  • Citovat
  • Nahlásit
296
19.6.21 08:40

Pragiolu a Trittico beru dlouhodobě, cítím se dobře. Na ranní úzkosti mě pomohlo Trittico Prolong 150.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19.6.21 09:36

Ahoj, a není to třeba tak, že Ti doktorka kvůli ranní ospalosti po Tritticu dávku postupně snižuje s možností případného úplného jeho vysazení a zároveň postupného najíždění na nový lék Pragiolu? Takže třeba, než si mozek na snížení Trittica zvykne a než si postupně navykne na Pragiolu, tak je tam mezidobí úzkostí a tak? Já jsem takhle postupně přecházela z Trittica na Prothiaden, postupným vysazováním Trittica a zároveň postupným najížděním na Prothiadenj. Takže asi buď vydržet a nebo časem sedne lék úplně jiný, je to holt bohužel běh na dlouhou trať, než něco pořádně sedne, tak držím moc palce a zvláště ve Tvé opravdu nelehké osobní situaci (znám to). A snad takdy chodíš k lékaři na kontroly…příp. do ordinace, když bude nejhůř, zavolej.
Držím palce, I.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.6.21 11:58

K doktorce chodim pravidelne. Trittico mi vysazovat nechce.Mam brat oba leky.Ale tu pragiolu beru kratce a predtim jsem takove potize po probuzeni nemivala.
Ted je mi moc smutno, chybi mi pritel, objeti. Nekoho jineho hledat ani uz nechci a nemam na to ani ted energii.

  • Citovat
  • Nahlásit
4103
19.6.21 15:16
@Anonymní píše:
Ahoj holky, beru Ad tritico75 a k tomu pragiolu na uzkosti.Rano mi byva moc spatne, uzkost citim hned po probuzeni, stazeny zaludek, mam problem neco snist.Jak snasite tyto leky? Nemuze byt ta nevolnost zpusobena kombinaci leku. Pragiolu mi doktorka pridala nedavno, brala jsem 2× denne, ted uz 3× denne a stejne uzkosti mam, lip mi neni. Tritico beru uz dyl, ale jsem po nem cele dopoledne ospala. Brala jsem 1tbl. a ted snizuju na 2/3.
Prozivam ted tezke obdobi, pecuju o mamku s demenci a nedavno me opustil pritel. :,(

Ahoj, brala jsem Trittico 150 mg, ale naprosto bez efektu jak na spánek, tak na úzkosti a deprese a to jsem k němu brala ještě jiné AD. Pragiolu jsem brala 150-75-150 mg a taky nepomohla, jen jsem po ní nabrala 20 kg. Doporučuji s Dr. prokonzultovat léčbu a ev. léky upravit. Mrzí mě, že máš takové náročné období a moc ti držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19.6.21 20:26

To je jasné, teď nikoho nehledej, však to moc dobře znám a chápu, jak se člověku ještě hodně stýská po tom minulém…rozchody jsou to nejbolestivější, co znám, ač se možná rouhám…,až se dáš do pořádku, bude všechno lepší, budeš v klidu a pak zase jednoho dne budeš ve správný čas na správném místě a…kdo ví. Teď je priorita, aby ses dala do pořádku, možná ty úzkosti budou tím, že ten nový lék ještě nestačil úplně učinkovat, protože ho bereš krátce, takhle je to, bohužel, většinou u každého antidepresiva. Tak ať je líp.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat