Večerní studium SZŠ, kdo má právo na večerní studium?
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
Reakce:
A zeptat se v te skole te nenapadlo? Jeden email nebo telefon a vis vsechno co potrebujes.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Při večerním nebudeš mít status studenta, je určeno pro pracující.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Ja si pod večerním studiem představuju to, ze si v dospělosti, při práci, dodělávám maturitu. Ze pres den makám, večer jdu do školy, kde nemam tolik hodin, jaky ti, co studuji pres den. Večerní bude spis o samostudiu. Ale treba to je jinak, treba je to uplne normalnich treba 6hodin vyuky denne, jen se zacina az vecer.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@1mila2 píše:
Ja si pod večerním studiem představuju to, ze si v dospělosti, při práci, dodělávám maturitu. Ze pres den makám, večer jdu do školy, kde nemam tolik hodin, jaky ti, co studuji pres den. Večerní bude spis o samostudiu. Ale treba to je jinak, treba je to uplne normalnich treba 6hodin vyuky denne, jen se zacina az vecer.
U nás to bylo 1× tydně odpoledne. Jinak samostudium.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@vokishka píše:
U nás to bylo 1× tydně odpoledne. Jinak samostudium.
Tak presne tak si večerní školu predstavuju. Jednou za cas nejake info a jinak drtit doma a chodit do prace.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@kačka39 je to petileté studium určené pro studenty kteří ukončili vzdělání zš. Jen nevim kdo má právo se hlásit. Zda to je třeba jen pro studenty kteří bydlí daleko od školy apod.
- Citovat
- Upravit
@Anonymní píše:
@vokishka píše: Více
Tak to je vtip, ne? To tě fakt budou rodiče živit a platit za tebe zdravotní pojištění? Být rodičem, tak to rozhodně nedovolím.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Anonymní píše:
@kačka39 je to petileté studium určené pro studenty kteří ukončili vzdělání zš. Jen nevim kdo má právo se hlásit. Zda to je třeba jen pro studenty kteří bydlí daleko od školy apod.