VŠE - souběh studií s právy - FPH vs FM

22.9.23 13:09

VŠE - souběh studií s právy - FPH vs FM

Ahoj,
studuju práva a mezinárodní vztahy v Brně (MUNI). Letos budu končit Bc. na mezinárodních vztazích a ještě mi chybí 3 roky na právech. Rád bych zkusil studovat Management, jelikož se mi hodí na právní pozici, kde bych chtěl pracovat.
Jaká fakulta je podle vás lepší FM x FPH - obory management. Hádám, že FPH je prestižnější i lepší, ale zas nenabízí možnost kombinovaného studia. Jak by to teda na ní bylo s časem? Je časově náročná nebo se dá studium vměstnat do dvou dnů? A pokud ne je FM, alespoň vesměs dobrá nebo nemá cenu do ní investovat čas?
Moc díky za odpovědi

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2674
22.9.23 13:54

Jak by to bylo s časem ti tady nikdo neřekne, záleží na konkrétním oboru, který si z té fakulty vybereš. Pak je to taky o tom, jak v jednotlivých semestrech vypíšou předměty a o tom, jak se ti podaří projít zápisem (o místa na termínu přednášky/cvika se v případě většího množství zájemců losuje). Když máš smůlu, tak to máš roztahané do celého týdne. Když máš štěstí, nacpeš to do dvou dnů. Jinak obě fakulty patří k těm méně náročným v rámci VŠE. FPH má nicméně o něco lepší hodnocení.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5629
23.9.23 00:57
@Livi92 píše:
Jak by to bylo s časem ti tady nikdo neřekne, záleží na konkrétním oboru, který si z té fakulty vybereš. Pak je to taky o tom, jak v jednotlivých semestrech vypíšou předměty a o tom, jak se ti podaří projít zápisem (o místa na termínu přednášky/cvika se v případě většího množství zájemců losuje). Když máš smůlu, tak to máš roztahané do celého týdne. Když máš štěstí, nacpeš to do dvou dnů. Jinak obě fakulty patří k těm méně náročným v rámci VŠE. FPH má nicméně o něco lepší hodnocení.