Vyhořelá matka na VŠ

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
16.10.21 19:18

Vyhořelá matka na VŠ

Mám už za sebou jednu VŠ vystudovanou, potom jsem nastoupila do pracovního procesu, založila rodinu a v tom všem nějak začala cítit, že mi ta škola chybí, že se chci učit dál, vzdělávat se, abych tzv nezakrněla :roll: Celá natěšená jsem udělala přijímačky, prošla prvákem a jsem ve druháku. No a zjišťuji, že mě to prostě nebaví. Polovina předmětů jsou suché úvody do studia/teorie atd, které jsem absolvovala už dříve a přesně vím, o čem to je. Studuji prezenčně, takže trochu na úkor rodiny, pracuji po večer a po nocích…Úkoly dělám bez elánu, nadšení, to všechno je pryč. Možná proto, že už mi není 20, ale mám za sebou roky studia i práce, tak vidím, že studovat bych mohla prakticky sama doma a v oboru se vzdělávat i tak…jen na konci nebude ten titul.
Setkal se někdo s něčím podobným? Upřímně je mi to dost líto, protože mi rodina fandila a teď je zklamu, že se na to vykašlu. o nic nejde, max. jen o ten pocit.
Byl někdo třeba v podobné situaci?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11001
16.10.21 19:23

Tak hlavně teďka už to začínáš platit ne? Tam už by bylo škoda vyhazovat peníze a nic z toho. Jinak pokud na tom tvá kariéra a život nestojí, tak se na to vyprdni. Nic se nestane. Okolí to určitě pochopí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.10.21 19:25
@Cenarius píše:
Tak hlavně teďka už to začínáš platit ne? Tam už by bylo škoda vyhazovat peníze a nic z toho. Jinak pokud na tom tvá kariéra a život nestojí, tak se na to vyprdni. Nic se nestane. Okolí to určitě pochopí.

Platí se jen za delší studium, ne další, ověřovala jsem si to a neplatím nic. Platila bych jen v případě, že bych předchozího bakaláře nedokončila.

• Citovat
  • Nahlásit
4039
16.10.21 19:28

Pokud ti nejde o titul, tak ti toho VŠ, zvlášť pokud ji studuješ primárně samostudiem, nic moc nedá.