Zduřelá jizva po císaři

Eskarin
19.1.13 12:13

Zduřelá jizva po císaři

Ahoj, jsem týden a půl po císaři a zduřela mi jizva. Napřed na jednom místě a pak se to rozšířilo dál. Tam kde to zduřelo prvně, tak tam už je rána otevřená a teče z odtud nažloutlá čirá tekutina. Přemýšlím, že s tím zajdu k lékaři, ale kam a v sobotu? A ještě platit za pohotovost? S tím, že mám doma malý mrně, který nemůžu vzít sebou, protože všude řádí chřipky…

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
111
19.1.13 12:16

Já co vím, tak mi taky vytékala čirá tekutina, což by mělo být v pořádku. Já osobně bych si to nechala na pondělí a zašla s tím k dr se ujistit, jestli je vše v pořádku.
Ale jistě tu poradí lépe, já nejsem odborník.:)

Příspěvek upraven 19.01.13 v 12:37

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2178
19.1.13 12:24

No, tak mě jako chirurgické sestře to teda normální nepříjde! Poplatek za pohotovost by pro mě v tuhle chvíli byl opravdu bezpředmětný…Přes víkend fungují v nemocnicích chirurgické ambulance (pohotovost) zajela bych tam a hned. Nažloutlá čirá tekutina, tzv. serózní sekrece může být počínající infekce a pokud nechceš, aby to do pondělka jizva praskla, popř. se infekce rozšířila dále, neváhala bych ani minutu. Na chirurgii, ti nejspíš udělají převaz, ránu propláchnout, ev. zašijou, popř. se bude rána ošetřovat otevřená, nasadí ATB…to jsou jen možnosti, samozřejmě nevím jak tvá rána vypadá a je to individuální!!! Nemusí se dnes jednat o infekci, ale zítra už třeba ano…

Jo a teď Tě třeba nebudou chtít ani hospitalizovat, dá se to zvládnout i doma…ale až se hojení závažně zkomplikuje, pak nebude zbytí…takže prcka bych nechala tatínkovi, nebo babičce na 3 hodinky na starost a jela řešit sebe!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24379
19.1.13 12:32

Ja bych jela, stovka za to stoji dat, vyhnes se infekci i nevhledne jizve, ktera muze zustat bolestiva. nemuze jet nekdo s tebou, aby prcka klidne i v aute pohlidal, nebo doma? nakrmis ho, stejne to prospi.