3 měsíce opožděná menstruace...

2
19.9.17 06:50

3 měsíce opožděná menstruace

Dobrý den, mám už poněkud závažný problém.
Měla jsem nechráněný sex ale k jeho vyvrcholení došlo mimo mě, vícekrát.
Nyní jsem už tři měsíce nedostala menstruaci, dělala jsem si 3 těhotenské testy a všechny vyšly negativně.
Bolí mě bradavky, zhoršila se mi rapidně pleť a cítím občas píchání v podbřišku.
Na gynekologii jsem objednaná až za dva týdny, ještě studuji střední školu, takže menopauza nepřipadá v úvahu.
Prosím o Váš názor, nebo rady
 Děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
133
19.9.17 07:09

Dobré ráno, dle mého to řešíte se zpožděním(jestli potrat přicházel v úvahu). Jestli byli styky několikrát za sebou sperma může zůstat v cestách, stejně jako se může dostat „ven“ dříve než orgasmus. Spousta žen měla negat.tt i když těhotné byly. Může to být ale taky stresem, hormonálním výkyvem atd… Já na střední měla ms po 22 dnech což dr. začal řešit, pak se to začalo měnit a já jí mela jednou za dva, tři měsíce což řešil injekcema po tom co vyloučil těhotenství. Takže tady asi nikdo neporadí těhotná býtmůžete a nemusíte i když příznaky by byli. Takže vás stejně čekají ještě dva týdny neklidu. Přeju ať vše dopadne jak byste se přála ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Ibi
4168
19.9.17 07:10

Pokud máš podezření, že bys mohla být těhotná, tak si dojdi jako samoplátce na krev. Nemusíš mít doporučení od dr., je to spolehlivé a výsledek máš tusim do druhého dne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12238
19.9.17 07:20

Radeji utikej k lekari.. :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
959
19.9.17 07:33

A jinak jsi měla předtím menstruaci vždy pravidelnou? Já v začátcích MS ji taky jednou dostala až ale po 70 dnech… Můžeš a nemusíš být těhotná, ale můžeš si zajít na tu krev jako samoplátce, řekneš, že chceš znát hodnotu Hcg a je to :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2
19.9.17 07:37