32. týden a nedočkavost

Napsat příspěvek
Velikost písma:
896
9.2.12 13:10

A tamtamo nemáš něco našetřeného? :) že by se to dalo ted využít

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17472
9.2.12 13:14

jsem studentka, a brigádně jsem si vydělala tak 4 tis. měsíčně, takže peníze padly na výbavičku..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101
9.2.12 13:14

Jakto že nemaš narok ?? :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17472
9.2.12 13:17
niikkooll22 píše:
Jakto že nemaš narok ?? :-)

protože jsem studentka a brigádničila jsem na černo

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101
9.2.12 13:21

ale na příspěvek v mateřství maš narok ikdyž nemaš odpracované dny ikdyž si studentka .

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17472
9.2.12 13:23

na sociálce mi řekli, že před porodem nemám nárok na nic :nevim: že až po porodu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101
9.2.12 13:26

jo takhle no to nemaš ja myslela až po porodu ;) sme si nerozuměli. To ja taky nemam ale mě vše platí snoubenec takže mi to nevadí nejak . :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
896
9.2.12 13:37

nene nemá nárok na ppm protože nepracovala, to ti vyplácí zaměstnavatel 28 týdnů. a potom ti vyplácí čssz rodičovský příspěvěk a ty budeš mít ten 4 letý ne? Protože mám dojem, že když nemáš nárok na PPM tak si nemůžeš volit délku toho rodičáku.

A jinak promin, nevěděla jsem, že jsi studentka :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101
10.2.12 09:33

Ahoj holky tak žádné nákupy nebudou :D onemocněla jsem takže nato mužu zapomenout :,( celí příští tyden skončím v posteli :-( ale co hlavně aby malej byl v pořadku ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
720
14.2.12 00:09

Nákupy počkají :) . Malý bude v pohodě určitě. Ale ostatní věci můžeš klidně podniknout (filmy, sebezkrášlování, čtení.....). Hned, jak ti bude líp, tak se do toho pusť. :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101
14.2.12 05:32
niki2 píše: