7-měsíční mimi a 4-letý jorkšír

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Nesibka
Nováček 6 příspěvků 16.06.09 14:12
7-měsíční mimi a 4-letý jorkšír

Prosím o radu, co s naším Beníček, 4 letým jorkšírem, který byl od malinka pořád se mnou, jezdil se mnou do práce. Dělala jsem účetní v kanceláři úplně sama, takže psí společnost mi byla z vedení společnosti dovolena :D a teď najednou máme doma mimi, který se začíná pohybovat po bytě, leze a prská si po podleze a náš Beníček je z toho trochu nervozní. Začalo to až tento týden, kdy se náš malej rozlezl z deky. Tak kolem něj tak přikrčeně chodí a někdy po něj vyjede, nekousne ani nevrčí, neštěká, jen číhá co udělá.
Nevím co s tím mám dělat, přemýšlela jsem o koupi druhého psíka - fenky, jestli se třeba necítí odstrčený vůči mimi, tak takhle by si mohl aspoň vyhrát se psí kámoškou.
Poraďte mi prosím jestli máte někdo podobnou situaci.
Přemýšlím, jestli se to třeba zlepší, když už bude malej chodit a nebude se plazit po zemi, kde je stejně velkej jako Beník.
Díky za rady Markéta

Reakce:
dalmatinka 123
Hvězda diskuse 47203 příspěvků 16.06.09 15:03

Na každého psa platí něco jiného a já z jokšírákem nemám moc dobrou zkušenost.Mami má jokšíra Bertíka a ten prostě po všech dětech vždycky šel a i když jsme zkoušeli vše prostě je takovej :lol: .Hlídáme tam děti víc a psa také.Občas někoho kousne,ale nikdy ani děti nebrečí jen to konstatujou že bert HAM.¨
Doma mm kokřici.Je jí 14 let.Vždy byla na 1 místě,tet už to tak není,ale tam jsme museli zavédst tvrdší výchovu a to že když ho jednou kousla tak prostě dostala proto že nic jiného na ní neplatilo.Tet už si to vyříkaly a je klid

Novire
Neúnavná pisatelka 19851 příspěvků 16.06.09 15:13

Ahoj Markéto,
naše Dolfina měla rok, když se nám narodil Tobík…