Antikoncepce po porodu a špinění

Anonymní
13.9.11 08:56

antikoncepce

Ahoj holky, chtěla bych poprosit o radu. Mám 7,5 měsíce po porodu. Hned po šestinedělí jsem začala brát HA při kojení, a brala jsem jí do 4. měsíců naší holčičky. Do té doby jsem neměla měsíčky. Ve 4. měs. jsem přestala kojit a nasadila si normální HA, tu, kterou jsem měla i před početím. Jenže od té doby často špiním, měsíčky mám dost bolestivé a úplně se ztratila chuť na sex :-( nevíte co s tím ? Je to normální ?? Máte někdo podobné zkušenosti ?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

13932
13.9.11 09:01

to je s HA normální, má se to ustálit po 3 cyklech, když ne, tak to chce jinou antk

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4415
13.9.11 09:01

asi by bylo dobré zajít na gyndu a nechat si napsat jinou antinu, ta co jsi měla před těhu ti nemusí vyhovovat(složení hormonů).Kamarádka to takhle měla,změnili jí prášky a je zase ok :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
13.9.11 09:15

Ok, holky, děkuji vám. Navštívím doktorku snad bude vše ok.

  • Nahlásit
  • Citovat
1800
1.10.11 06:28

Taky, 4měsíce po porodu jsem začala brát antikoncepci, kterou jsem dřív brala bez problémů 8let (Jeanine), a teď, celý první měsíc špiním.....
Nevím, jestli má smysl začít brát další platíčko, nebo hned měnit značku.. Že by se tak zpřeházely hormony v těle ?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama