Bezpečí v SUV

418
29.5.21 17:08

Bezpečí v SUV

Dobrý den, po nedávné tragédii kdy z velkého SUV, ačkoliv řidička jela pomalu, usmrtila malou holčičku na odrážedle, protože ji fakt neviděla, se vás chci zeptat, jak bezpečně se cítíte uvnitř těchto druhů aut a zda vás taková událost nevede k přehodnocení jeho vlastnictví. Co si o tom myslíte?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
29.5.21 17:20

To je strašná tragédie, četla jsem o tom. Neviděla 9m 8o. Zkusila jsem si to představit, šílené! Děti mi už na odrážedle nejezdí, ale vím, co to je, když se dítě nečekaně rozjede, ideálně z kopce…a to se nemusím nikam otáčet nebo zakecat, je prostě v tahu.

SUV nemáme, máme MPV. Tak nevím, jak by to bylo v tomto případě, zas tak často nejezdím. Ale ano, cítím se v autě bezpečně. Nejsem sice nějaký extra odborník, ale vnímám, že proti SUV je hodně lidí vysazených. Říkám si ale, zda nedostatečný výhled před sebe je jen problémem SUV?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1647
29.5.21 17:23

Ja osobne to jezdeni ve velkych suv ve mestech vubec nechapu. Jednou jsem mela moznost takove auto ridit s pripadala jsem si jak slon v porcelanu, ta viditelnost z mista ridice byla oproti klasickemu osobaku fakt mala. Parkovani slozity. Jako prakticky do mesta to fakt neni. Mne prijde, ze si temito auty ridici spis honi ego, vyrovnavaji si tim sve komplexy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
418
29.5.21 17:31
@Kazimíra Olejovka píše: