Brigáda při studiu na VŠ

10.11.24 11:32

Brigáda při studiu na VŠ

Ahoj, zajímal by mě Váš názor. Jsem v prvním ročníku na vysoké škole. Studuju fyzioterapii, což je obor náročný na čas a učení. Školu mám daleko od domova, takže jsem na koleji. Rodiče mi přispívají na živobytí. Platím si kolej, stravu, dopravu. Mamce nevadí, že mě živí, ale od taťky často slýchám, ať si najdu brigádu. Jenže já si brigádu při svém studiu neumím představit. Učením trávím čas každý den, protože si nás někteří profesoři průběžně testují a taky toho bude u zkoušek hodně. Nerada bych zanedbala školu, abych chodila na brigádu, kterou v podstatě ještě nepotřebuju. Abyste si nemysleli, na pár brigádách jsem byla ať už o prázdninách, nebo při střední škole, ale to byla docela jiná náročnost. Nebráním se brigádě o prázdninách, když zrovna nebudu mít praxe, nebo třeba i při studiu, když už budu přesně znát požadavky a zvyknu si na množství učení. Samozřejmě lidi z mého okolí, co studují stejný obor jako já, mají brigády a asi to v pohodě zvládají, ale každý člověk je jiný? Zkrátka si občas připadám, že jsem rozmazlená chodit na brigádu, ale nejde o to, že by se mi nechtělo jít pracovat, jenom se bojím, aby mi to nevzalo moc času, který můžu věnovat učení. :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8592
10.11.24 11:42

Kamarádka to třeba dělala tak, že o prazdninach/po zkouškovém prostě najela na brigády a tak si šetřila. Nebo když věděla, že má volnější víkend tak šla na jednorázové brigády a hned měla pár stovek na jídlo nebo měsíčník.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
345
10.11.24 11:43