Úplatek - pozornost za péči - nápady a zkušenosti

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
27.1.21 10:12

@Semtex chápu, ale jde o poděkování za kompletní přístup a péči, a ta probíhala hlavně v ordinaci.

• Citovat
  • Upravit
5185
27.1.21 10:14

Já bych mu teda nedávala láhev. Ani drahého koňaku. Manžel má takového osobního lékaře-přimáře, ke kterému chodí už 10 let s jistým zdr. problémem. A ten mu několikrát říkal: Hlavně mi nenos flašku! Dívej kolik tady toho mám. :zed:
Peníze v obálce si každý lékař rád vzal. Většinou byla ta obálka za tou fólií na Merci apod.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.1.21 10:17

Jsem manželkou lékaře - gynekologa a pacientky mu nosí nejrůznější dárečky hlavně kávu, čokolády a lahve s nejrůznějším alkoholem. Nosí i domácí zavařeniny :mrgreen: a domácí těstoviny, cukroví.

• Citovat
  • Upravit
5866
27.1.21 10:18

Peníze bych mu nedávala, koňak je dobrý. Jestli k tomu chceš ještě něco přihodit, tak třeba nějaký poukaz.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14313
27.1.21 10:19
@Anonymní píše:
Ahoj, nejde o klasický úplatek, protože si tím nechci zaplatit nějakou výhodu, ale spis pozornost za péči. Zajímá mě váš názor, nebo i zkušenost.
V prosinci jsem porodila plánovanou sekci. Po celou dobu se o mě můj gynekolog ukázkově staral. Kromě klasické péče i osobní zájem a vždy ochota poradit. Když jsem si řekla, vzhledem k věku, o sekci, neměl s tím problém. Řekl svůj názor, vyslechl si můj, poradil, nakonec jsme našli termín a provedl operaci. Všechno na jedničku, jsem spokojena.
Ráda bych mu teď poděkovala, slovně už samozřejmě proběhlo. Mám pro něho láhev dobrého koňaku a uvazuju i o finančním daru. A teď by mě zajímalo, jsou lékaři zvyklí dostávat takovou pozornost? Dali jste někdy? A kolik? 3,4,5 tisíc? Nechci, aby to bylo trapné, nebo ho uvést do rozpaků, i pro mě to bude zvláštní :oops: Asi ne úplně peníze do obálky, ale možná formou poukázky?
Díky za případné nápady a zkušenosti.