Mycí prostředek do myčky na nádobí?

danuska
5.3.10 14:56

čím mýt v myčce?

AHOJKY!PROSÍM O RADU,JAKÝ MÁTE OSVĚDČENÝ PROSTŘEDEK DO MYČKY.REKLAMÁM MOC NEVĚŘÍM.UVÍTÁM KAŽDOU VAŠI ZKUŠENOST.BUDU RÁDA,KDYŽ UVEDETE ZNAČKU,CENU.JSEM ZAČÁTEČNÍK :lol: .DÍKY.D*

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

20093
5.3.10 15:00

Tablety do myčky z drogerie DM, značka DenktMit
Cenu z hlavy nevím. Myjí stejně jako ty, co jsem používala předtím (Somat, Calgonit) a cena je cca poloviční.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24838
5.3.10 15:02

Ahoj, tablety z DM stojí tuším 99Kč za 60ks. Mám vyzkoušené i tablety z Intersparu (Splendide) a Billy (Clever) a taky spokojenost :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1023
5.3.10 15:03

ahojky,užívám už dlouho prášek SAELA-CLEAR,je ekologický,dávám ho na plnou myčku 20ml.
Neprodává se ale v supermarketech,jen v kamenném obchodě(tam ho kupuji) nebo na netu.
http://www.saela.cz/

užívám od nich celou řadu i do pračky a vysavače vůni.
ještě mi vyhovuje Somat prášek,s tabletami zkušenost nemám :nevim: :-D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3407
5.3.10 15:08

Ahoj, do myčky jsem zkoušela kdeco od nejdražších po nejlevnější, nejvíc mi vyhovuje Somat perfekt gel a mívají ho v akcích.Ted jsme ho sehnali za 99kč flašku při koupí 3ks.Flaška mi vydrží 2měsíce zhruba a myji jednou denně.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17225
5.3.10 15:09

Používám tablety z DM DenkMit - kromě krásné ceny se v ničem neliší od dražších značek. Ba naopak, si myslím, že vyleští lépe :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13496
5.3.10 15:12

rok pouzivam somat perfect gel a super..jsem velmi spokojena,v akci maji 2z750ml za 199kc.
samozrejme sul i lestidlo musis davat i tak,i kdyz budes mit tablety.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20509
5.3.10 15:12

Přidávám se k tabletám z DM DenkMit!!! :palec:
Používala jsem Calgonit, a je zbytečně drahý a tablety z DM jsou snad ještě lepší!!!!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17085
5.3.10 15:16