Co na chlapskou rýmičku?

14.5.25 08:12

Co na chlapskou "rýmičku"??

Holky, pomoc…
Přítel má o víkendu rozlučku se svobodou a chytil ode mě rýmu… Já jsem učitelka, nosím od děcek něco každou chvíli, většinou jsem do pár dnů ok. Jenže chlap už mi na to doma umírá třetí den a ted se samozřejmě ještě děsí, že bude nemocný na tu rozlučku :zed:
Nemá teplotu ani žádné další příznaky, prostě jen takovou tu hnusnou zadní rýmu a je trochu unavený. Co mu mám dát, aby měl zase důvod žít? :lol: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17025
14.5.25 08:15
@Lenka.Baumanova píše: Více

Něco vostřejšího, ať vypálí červa :pankac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5592
14.5.25 08:15

Nic :D
A odpadne mu naprosto zbytečná akce která je potencionálně jenom zdrojem průšvihů mnoha druhů :pankac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53190
14.5.25 08:17

Na zadní rýmu Sinupret, pěkně ať smrká, odpočívá a bumbá čajíčky a hotovo :mrgreen: :nevim: Když nepůjde na rozlučku, jedině dobře, lazar :mrgreen: :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
83
14.5.25 08:24

Je středa. Do víkendu bude v pohodě. 8) Akorát druhej den po rozlučce se mu to nejspíš vrátí, jestli mi rozumíš. :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36222
14.5.25 08:25

Ja bych řekla, že den před rozlučkou se mu udělá výrazně lépe :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24167
14.5.25 08:34

Soory jako za upřímnost, ale vy ženy vůbec nevíte, co to je za hrůzu, za těžkou nemoc, taková chlapská rýma… :roll: :roll: :roll: 8) Vy, které nic takového nezažíváte, znáte na vlastní kůži jen prřkotiny typu těhotenství, porod, záněty močáku apod… 8)
Chudák muž potřebuje veškerou empatii, které jsi schopna a maximální péči, jinak taky nemusí přežít… Nechci tě děsit, ale počítej i s nejhorším, pokud jste nábožensky založení, zavolej kněze, aby udělil poslední pomazání a notáře, aby sepsal závěť „Všechno mé ženě Filoméně“… 8) 8) 8)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22016