Co po zdrávce

Anonymní
13.9.20 11:15

Co po zdravce

Zdravím. Jsem studentka zdravotnické školy a letos budu maturovat. Minuly rok jsem tak nějak zjistila, že to absolutně nechci dělat. Vůbec nevim, kam po maturitě nastoupim do práce. Na výšku jít nechci, mám to hrozně z ruky a budoucnost buduju už tady. Má někdo podobnou zkušenost případně nějaké nápady co s mým životem? :) :D

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65328
13.9.20 11:21

Tak záleží na tom, jaká práce je u vás k sehnání. Ne vždy se dá vybírat podle zalib. Dcera má zdravku, i když ne zcela zdravotní obor, a pracuje v kanclu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Unnamedm
13.9.20 11:36

@vokishka Tak práce je tu dost. Jen netuším, jestli mě třeba vezmou, když nebudu mít praxi.

• Citovat
  • Upravit
65328
13.9.20 11:42
@Unnamedm píše:
@vokishka Tak práce je tu dost. Jen netuším, jestli mě třeba vezmou, když nebudu mít praxi.

Dcera šla taky bez praxe, jen chtěli aspoň trochu angličtinu. Stejně mají své systémy, které se nikde neučí. Prostě to zkus.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1699
13.9.20 11:54

A co bys chtela dělat?
Ja bych rozhodne využila tvého zdravotního vzdělání ze SŠ! :-)
Nemusíš vyloženě utírat lidem zadky ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33005
13.9.20 12:17

Tak se zdravkou se da chytit i v kancelari nebo jako dealer nejake zdravotnicke firmy/vyrobce zdr. vybaveni ci nekde na SUKLU apod.
Jde asi spis o to, jakou praci si predstavujes, co by te bavilo.
Kamaradka sla pred 20 lety po zdravce delat do kanclu holku pro vsechno a casem se presunula do marketingu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
411
13.9.20 13:08
@GirlsNick píše:
A co bys chtela dělat?
Ja bych rozhodne využila tvého zdravotního vzdělání ze SŠ! :-)
Nemusíš vyloženě utírat lidem zadky ;)

„Utírat lidem zadky“, povědomí lidí o práci zdravotní sestry… smutný…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2351
13.9.20 13:15