Dálkové studium VŠ učitel 1. stupeň o víkendu?
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
Dálkové studium VŠ učitel 1. stupeň o víkendu?
Dobrý den, ráda bych si dodělala vzdělání. Jsem učitelka v MŠ mám SŠ předškolní a mimoškolní pedagogika. Ráda bych vyzkoušela učitelství 1. stupně nebo speciální pedagogiku. Je nějaká VŠ která nabízí kombinovanou formu studia výhradně o víkendu a prázdninách? Klidně pokud máte zkušenosti i na Slovensku?
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
Podle mě Olomouc, Brno i Praha bude kombinované 1. Stupeň a možná jsem to viděla i v Ostravě. Škola víkendy a pokud to bude někdy pátek, tak to podle mě bývá až odpoledne do večera. Stejně bude nejlepší se podívat na net nebo napsat email do škol, co máte poblíž, než to zjišťovat tady. Pokud vím, tak o prázdninách škola není, bude klasicky letní a zimní semestr a zkouškové období jak u studentů denního studia
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Brno má studium soboty a pátky, ale velmi nepravidelně. Ja delam teda MŠ, ale mame sposutu predmetu spolecne s prvnim stupnem a i nektere spoluzacky delaji oboji, mame rozvrh velmi podobny. Minulý rok se pátky a soboty víceméně rovnoměrně střídaly, ale tento semestr mame jen dvě soboty, zbytek jsou pátky. Jako pro rodinný život super, ale pro ten pracovní poněkud problém…občasné pátky zaměstnavatele toleruji, studijní volno. Ale každý pátek už jsme si všechny obhajovaly složitě. Jo a když jsem se na studijním ptala, bylo mi řečeno, že studium je v soboty, výjimečně nějaký pátek. Tož tak.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
V posledních letech hodně vyučující odmítá nastoupit do sobotní výuky. Když už, je to určeno převážně pro studium celoživotního vzdělávání. Toto mi řekli nebo napsali ze studijních oddělení, když jsem hledala, kde si rozšířím kvalifikaci.
Soboty taky nemusí být ideální, ve dnech volna se někam trmácet