Dárek pro učitelky v MŠ - jaký dárkový poukaz?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
15.6.22 07:37

Dárek pro učitelky v MŠ - jaký dárkový poukaz?

Napadlo mě, že ke konci školního roku darujeme každé učitelce poukaz na 500 Kč.
Buď knihkupectví, dm drogerie anebo nějaký supermarket (lidl, albert,…).
Co byste poradily? Není tu třeba nějaká učitelka z MŠ - co byste ocenila?
Děkuji za odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4748
15.6.22 07:52

My dávali minulý rok poukaz do knihkupectví a paní učitelka byla nadšená, že ho hned využije.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2497
15.6.22 08:01

To záleží na té konkrétní učitelce. Jestli v životě nepřečetla jedinou knížku, těžko ji udělá radost poukaz do knihovny (i když si takovou učitelku neumím představit, minimálně by to mohla využít na odborné publikace).
Já jsem učitelka v MŠ, myslím, že poukaz jsem za ty roky nedostala ani jeden. Udělal by mi radost ten do knihkupectví a i do DM. Na potraviny nee :D

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74660
15.6.22 08:06
@Anonymní píše:
Napadlo mě, že ke konci školního roku darujeme každé učitelce poukaz na 500 Kč.
Buď knihkupectví, dm drogerie anebo nějaký supermarket (lidl, albert,…).
Co byste poradily? Není tu třeba nějaká učitelka z MŠ - co byste ocenila?
Děkuji za odpovědi.

A co nějaké obchodní centrum? Tam bude výběr velký.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4899
15.6.22 08:11

Dala bych nejlépe do OC, tam by si každá vybrala. Tady v OL máme běžně v Šantovce, takže by to mělo jít sehnat jinde. Případně knihkupectví / DM, jak bylo zmíněno. Určitě ne do Billy a Alberta :mrgreen: :hug:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21447
15.6.22 08:14

Mne tedy dat darkovy poukaz prijde stejne, jako dat penize. Coz je problem, kolik resp. v jake hodnote.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1018
15.6.22 08:44