Dětský lékař, jak dlouho před porodem hledat?

563
15.4.04 10:50

Dětský lékař

Ahoj holky,

jak dlouho před porodem je třeba si najít dětského lékaře? Je potřeba tam zajít nebo stačí zavolat? Může mě dr. odmítnout?

Nemáte někdo kontakt na nějakého dobrého dětského doktora v Praze na Jižním Městě - pokud možno blízko stanice metra Háje?

Děkuji za Vaše reakce.

Ulrika (27 tt)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
15.4.04 13:26

Já jsem si dětskou lékařku našla 2 měsíce před porodem , stačí zavolat. Ale je lepší si oběhnout více lékařů a zjistit kdo je dobrý a kdo ne.
Já jsem doplatila na to, že jsem prvně šla k rodiné známé a říkala si že bude dobrá omil. :( chodila jsem k ní každý týden že mi malej zvrací a ona furt , že je to normální , tak jsem jí věřila a připadala si jako blbec ,že jí furt otravuju. V 8 měsících mi malej umřel na sin .náhlého úmrtí . po pitvě zjistili že měl zánět žaludku a paní doktorka dostala jen pokutu . :cry: Teď čekám znova kluka a stejnou chybu už neudělám. Nepíšu to proto , aby mě někdo litoval, ale proto aby jste se vyhli stejným chybám. Přeji krásná a zdravá miminka Veronika. :)

• Nahlásit
  • Citovat
595
15.4.04 14:33

Ahojky,
určitě je lepší lékaře obejít ještě před porodem. Například uvidíš, jaká je čekárna a jak snadno se tam dostaneš s kočárkem. U naší lékařky se kočár nechává na ulici, přidělaný k mříži. Nám to nevadí, protože bydlíme kousek a tak vezmeme Lucinku do náruče nebo do golfek, které se dovnitř vejdou. Venku bych kočár nenechala ani za nic. Doktorku jsme měli vytipovanou dlouho před porodem. Chodí k ní naši známí. Pak jsem jí zavolala, když jsem ležela v porodnici a vše domluvila. Po návratu z porodnice by Vás měla navštívit doma. V porodnici chtěli před odchodem nahlásit dětského lékaře.
Přeji dobrou ruku při výběru.
Pa Ariana

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
131
15.4.04 14:59

Ahoj, Ulriko.