Dodělání střední školy

Anonymní
27.5.20 17:21

Dodělání střední školy

Ahoj holky :) chtěla bych si dodělat střední školu (učňák). Chybí mi poslední rok a ze školy jsem pryč 2 roky..Mezitím jsem si udělala kurz a normálně pracuji, ale je mi hanba říkat že mám jen základní školu :( takže chci si ten jeden rok kadeřnice dodělat a pak i maturitu. Bohužel byla jsem hloupá a nechodila tam a sama ve třeťáku ukončila chvíli před pololetím :( :zed: nojo hloupá a mladá jsem si myslela v té době jak jsem to vyhrála :potlesk:
No ale jde o to, že pracuji jako sociální pracovník (díky kurzu) a na celý rok z práce si nemůžu dovolit odejít, bydlím sama takže se potřebuji uživit. Takže se chci zeptat, jestli nevíte, zda je to vůbec možné dálkově a praxe bych si dodělavala mimo prac.dobu.
Momentálně mi je 22 a ziji v Brně, tak pokud s tímto máte některá zkušenost byla bych vám strašně moc vděčná.
Mějte hezký den :srdce:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

59251
27.5.20 17:27
@Anonymní píše:
Ahoj holky :) chtěla bych si dodělat střední školu (učňák). Chybí mi poslední rok a ze školy jsem pryč 2 roky..Mezitím jsem si udělala kurz a normálně pracuji, ale je mi hanba říkat že mám jen základní školu :( takže chci si ten jeden rok kadeřnice dodělat a pak i maturitu. Bohužel byla jsem hloupá a nechodila tam a sama ve třeťáku ukončila chvíli před pololetím :( :zed: nojo hloupá a mladá jsem si myslela v té době jak jsem to vyhrála :potlesk:
No ale jde o to, že pracuji jako sociální pracovník (díky kurzu) a na celý rok z práce si nemůžu dovolit odejít, bydlím sama takže se potřebuji uživit. Takže se chci zeptat, jestli nevíte, zda je to vůbec možné dálkově a praxe bych si dodělavala mimo prac.dobu.
Momentálně mi je 22 a ziji v Brně, tak pokud s tímto máte některá zkušenost byla bych vám strašně moc vděčná.
Mějte hezký den :srdce:

Nwm, dá dodělat stejný obor lze, ale dálkove jich lze udělat hodně. Mrkni na nabídku škol v okolí

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16364